Przetargi.pl
Zakup ratalny ultrasonografu dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie

Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6208361 , fax. 55 6208362
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
    ul. Moniuszki 13 13
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 6208361, fax. 55 6208362
    REGON: 28024206800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ratalny ultrasonografu dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego nie używanego ultrasonografu wraz z przeszkoleniem personelu merytorycznie odpowiedzialnego za pracę na urządzeniu według minimalnych granicznych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do oferty Formularz wymaganych warunków technicznych i użytkowych 1.2. Warunki sprzedaży ratalnej: Okres trwania sprzedaży ratalnej - 60 miesięcy; Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp.; Wartość przedstawiona w ofercie jest wartością całkowitą jaką poniesie Zamawiający; Raty płatne wg harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT. Zamawiający wymaga wystawienia jednej faktury Vat za sprzęt medyczny będący przedmiotem zamówienia oraz za koszt finansowania Raty za sprzęt równe, stałe i niezmienne w okresie 60 miesięcy Raty za finansowanie stałe i niezmienne w okresie 60 miesięcy Termin zapłaty na koniec miesiąca następującego po podpisaniu końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego Waluta rozliczenia złoty polski PLN Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia wykonania umowy Zamawiający ustanawia zastaw rejestrowy na sprzęt będący przedmiotem zamówienia Umowa zastawu rejestrowego zostanie przedłożona przez wykonawcę wraz z ofertą. Kwota wynikająca z konieczności ustanowienia zastawu rejestrowego ponosi wykonawca 1.3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do oferty opisany przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 do oferty lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 2.1. Dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu wraz z oprogramowaniem w Pracowni USG mieszczącej się w Powiatowym Centrum Medycznym Spółka z o. o. w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul Moniuszki 13. 2.2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji i administrowania sprzętem i oprogramowaniem dla pracowników merytorycznych Zamawiającego. 3. Urządzenie przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowe rok produkcji nie wcześniej niż 2015 rok. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu powystawowego, rekondycjonowanego 4. Oferowane urządzenie przedmiotu zamówienia musi być kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.) 6. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw nim żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 7. Wykonawca zapewni na oferowany przedmiot zamówienia fabryczny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 8. Wymagana minimalna gwarancja liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego winna wynosić: min. 36 miesięcy 9. Wraz z dostawą przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 9.1. Kartę gwarancyjną 9.2. Paszport techniczny 9.3. Dokumentację techniczną 9.4. Instrukcję obsługi w języku polskim do wszystkich urządzeń w formie elektronicznej na CD lub w wersji papierowej. 10. Warunki płatności: Kwota zostanie uiszczona w 60 miesięcznych równych ratach, w wysokości i terminach określonych w harmonogramie spłaty, który stanowi załącznik nr 2 do umowy. Harmonogram uwzględni termin płatności pierwszej raty który nastąpi na koniec miesiąca następującego po podpisaniu końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego, o którym mowa w § 3 ust. 2 niniejszej umowy. Raty będą płatne na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w harmonogramie spłaty. 11. Zamawiający dopuszcza kalkulację w oparciu o ostatnią ratę wyrównawczą w przypadku kwoty nie podzielnej na równe raty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-braniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach