Przetargi.pl
Zakup ratalny fabrycznie nowego ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym na potrzeby ZOZ Szczytno

ZOZ Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 232 146 , fax. 896 232 136
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZOZ Szczytno
    ul. M. C. Skłodowskiej 12
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 232 146, fax. 896 232 136
    REGON: 51948300500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.szczytno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ratalny fabrycznie nowego ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym na potrzeby ZOZ Szczytno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2018 z wyposażeniem medycznym na potrzeby ZOZ Szczytno wraz z finansowaniem zakupu i rozłożeniem spłaty całkowitej ceny zamówienia (wartość kompletnego ambulansu oraz wartość usługi finansowania) na 60 rat. 34114121-3 Karetki, 33100000-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu; 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 2. Podstawy wykluczenia: 2.1 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 PZP (przesłanki wykluczenia obligatoryjne). 2.2 Zamawiający nie będzie stosował przesłanek wykluczenia Wykonawcy określonych w art. 24 ust. 5 PZP z tym zastrzeżeniem, że w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP, przewiduje wykluczenie Wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. 3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b PZP: 3.1. kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku. 3.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej – w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku. 3.3. zdolność techniczna lub zawodowa – w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.1. Dokumenty i oświadczenia z niniejszego punktu składane są na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust 2 1) Foldery oferowanego ambulansu oraz sprzętu medycznego 2) Deklaracja zgodności CE na zaoferowane wyposażenie medyczne 3) Deklaracja zgodności z normą 1789+A1:2011 dla ambulansu 4) Świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego i kompletnego 5) Dokument potwierdzający przeprowadzenie badań dynamicznych na zgodność zaoferowanego ambulansu z normą PN EN 1789.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach