Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, Polna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620
- Data zamieszczenia: 2019-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Polna 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 419 294, fax. 618 419 620
REGON: 28884000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup ratalny aparatu do automatycznej izolacji DNA i RNA wraz z niezbędnymi odczynnikami/materiałami eksploatacyjnymi do 750 izolacji DNA/RNA oraz zakup aparatu (fluorymetr) do pomiaru stężenia uzyskanego DNA/RNA z pakietem odczynników na minimum 500 próbek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup ratalny aparatu do automatycznej izolacji DNA i RNA wraz z niezbędnymi odczynnikami/materiałami eksploatacyjnymi do 750 izolacji DNA/RNA oraz zakup aparatu (fluorymetr) do pomiaru stężenia uzyskanego DNA/RNA z pakietem odczynników na minimum 500 próbek z podziałem na 2 n/w części: Część nr 1 Zakup ratalny aparatu do automatycznej izolacji DNA i RNA wraz z niezbędnymi odczynnikami/materiałami eksploatacyjnymi do 750 izolacji DNA/RNA Część nr 2 Zakup aparatu (fluorymetr) do pomiaru stężenia uzyskanego DNA/RNA z pakietem odczynników na minimum 500 próbek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy. 1.2 Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 1.3 Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 1.4 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału oraz oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, które winno być złożony w formie oryginału. 1.5 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych im. Noblistów Polskich w Trzciance” -zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej, sprzętu ogrodniczego oraz sprzętu ICT
Dodano: 2021-05-24 - Zakup i dostawa urządzeń do wykonywania badań molekularnych: aparatu do PCR w czasie rzeczywistym z wyposażeniem, komory do PCR oraz systemu do elektroforezy, wizualizacji i dokumentacji żeli.
Dodano: 2021-01-21 - Zakup i dostawa urządzeń do wykonywania badań molekularnych: aparatu do PCR w czasie rzeczywistym z wyposażeniem, komory do PCR oraz systemu do elektroforezy, wizualizacji i dokumentacji żeli.
Dodano: 2020-11-18 - Zakup i dostawa urządzenia do nakrywania szkiełek/ barwiarki
Dodano: 2020-10-09 - Częściowa dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia: część I – aparat do ciągłego nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego, część II - system do nieinwazyjnego monitoringu parametrów hemodynamicznych, część III – aparat do barwień immunohistochemicznych z osprzętem, część IV – zestaw do analizy składników mineralnych w próbkach biologicznych dla jednostek UMP
Dodano: 2017-11-15 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem aparatu do bezinwazyjnego badania wątroby (zwłóknienia oraz stłuszczenia) wraz z głowicami oraz wsparciem serwisowym dla Katedry i Kliniki Chorób Zakaźnych, Hepatologii i Nabytych Niedoborów Odporności UMP, ul. Szwajcarska 3
Dodano: 2017-10-23