Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
- Data zamieszczenia: 2011-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26 26
40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup przyłóżkowego aparatu rentgenowskiego dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup przyłóżkowego aparatu rentgenowskiego dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa w ilości 1 szt. Zamówienie obejmuje również: 1. transport urządzenia do miejsca dostawy, 2. montaż i uruchomienie, 3. szkolenie w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzenia, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym 4. uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na użytkowanie przyłóżkowego aparatu rtg, 5. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, 6. okres gwarancji - 24 miesiące, 7. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, e łączna niesprawność urządzenia w przypadku awarii nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy, f czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 8. serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj. a przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d łączna niesprawność urządzenia w przypadku awarii nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy, e czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o wskaźnik inflacji, waloryzacja w okresach 12 miesięcznych, 9. zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 1.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup analogowego aparatu RTG jezdnego
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa stacji lekarskich - diagnostycznych z monitorami, komputerami i oprogramowaniem
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa laboratoryjnego cyfrowego systemu rentgenowskiego
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa wraz z montażem kamery do fluoroskopii oraz dostawa ubrań roboczych, wózków inwalidzkich, balkoników do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie- powtórka
Dodano: 2016-01-07 - Dostawa, montaż, uruchomienie lampy do RTG oraz akcesoriów do terapii podciśnieniowej wraz z dzierżawą aparatu(pakiet 3) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Dodano: 2015-11-12 - Zakup sprzętu dla Pracowni RTG realizowany w ramach zadania pn. Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
Dodano: 2015-10-02 - Ucyfrowienie apataru RTG
Dodano: 2015-09-21 - DOSTAWA MOBILNEGO APARATU RTG
Dodano: 2015-06-16 - Dostawa i wymiana lampy tomografu komputerowego Toshiba Aquilion 16 wraz z przeglądem
Dodano: 2015-05-29 - DOSTAWA I MONTAŻ (NAPRAWA) ZESTAWU ZASILANIA RF W REZONANSIE MAGNETYCZNYM VANTAGE ATLAS X MRT - 1503/W3 NR FABR. W3A07X2008 PRODUKCJI TOSHIBA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE RENTGENODIAGNOSTYKI.
Dodano: 2014-12-22