Przetargi.pl
Zakup przyczepy dwuosiowej do wywozu odpadów komunalnych

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka 13A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 74 187 16 , fax. 29 74 187 14
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    Somianka 13A 13A
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 29 74 187 16, fax. 29 74 187 14
    REGON: 55120442800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup przyczepy dwuosiowej do wywozu odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyczepy rolniczej tandem współpracującej z ciągnikiem rolniczym Deutz Fahr Agrotron K-420 o mocy 110 KM. Zaoferowany produkt musi być nowy wyprodukowany na terenie Unii Europejskiej i posiadać wszelkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu na drogach publicznych. Wykonawca w ramach zaoferowanego sprzętu zapewnia pełen serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z zastrzeżeniem, iż odległość najbliższego serwisu nie może znajdować się dalej niż 60 km. Wykonawca w ramach zaoferowanego sprzętu powinien udzielić minimum 24 miesięcy gwarancji liczonej od daty dostawy. a)Przyczepa rolnicza tandem fabrycznie nowa powinna posiadać następujące parametry: - Współpraca z ciągnikiem rolniczym Deutz Fahr Agrotron K-420 o mocy 110 KM - Masa własna do 5000 kg - Ładowność min. 14000 kg - Liczba osi 2 - Komplet kół min. 425/65/R22,5 - Skrzynia ładunkowa o wymiarach 5,12m x 2,42 m +/- 10% - Wysokość skrzyni ładunkowej min. 1,4 m - minimum trzy burty otwierane i uchylne - Siłownik hydrauliczny - trójstronny wywrot 1.2. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie materiałów lub urządzeń na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych. W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrami produktowi wskazanemu w SIWZ. 1.3.Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie dostarczenia urządzenia i podpisania protokółu zdawczo - odbiorczego. 1.4.Wykonawca, w momencie przekazania sprzętu powinien dostarczyć wszystkie wymagane prawem dokumenty niezbędne do zarejestrowania przyczepy jak również: a).Świadectwo homologacji na terenie RP b).Fabryczną instrukcję obsługi przyczepy dwuosiowej w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przyczepy przez Zamawiającego c).Protokoły wykonanych prób i badan laboratoryjnych jeśli były wykonane d).Atesty na wbudowane w pojeździe urządzenia e).Dokumentację UDT - jeśli jest wymagane f).Wykaz autoryzowanych stacji serwisowych g).Katalog części zamiennych (w formie elektronicznej) h).Komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta i).Książkę serwisową w języku polskim j).Gwarancję 1.5. Przyczepa dwuosiowa musi być fabrycznie nowa, rok produkcji 2012 lub 2013. 1.6. Wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia pojazdu muszą być montowane fabrycznie. 1.7. Przyczepa dwuosiowa w żadnym elemencie nie była wcześniej uszkodzona i została dopuszczona do ruchu przez właściwy organ. 1.8.Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 24 miesięcy gwarancji na dostarczany sprzęt. 1.9. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w miejscu wskazanym przez zamawiającego, tj. Zakład Gospodarki Komunalnej Somianka 13A, 07-203 Somianka. 1.10.Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe / naprawy nie powinien trwać dłużej niż 24 godziny. 1.11. W cenie wykonawca powinien uwzględnić pierwszy i drugi przegląd gwarancyjny. 1.12. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez innych dostawców. 1.13. Wykonawca pokrywa wszelkiego rodzaju koszty związane z dostawą przyczepy dwuosiowej do siedziby Zamawiającego tj. Zakład Gospodarki Komunalnej Somianka 13A, 07-203 Somianka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 165200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Komunalnej, nr konta: 86 892310760600021620060001 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem wadium na przetarg i należy załączyć go do oferty. 4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 14, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie: 9.Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugsomianka.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach