Przetargi.pl
Zakup projektorów multimedialnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi

Teatr Wielki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-249 Łódź, Plac Dąbrowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Wielki w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego
    90-249 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000279195
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup projektorów multimedialnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup projektorów multimedialnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp. 2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń (3 projektorów multimedialnych wraz z 4 obiektywami), wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.2.2. Projektor musi być przystosowany do współpracy z siecią energetyczną 230 VAC 50 Hz. 2.3. Obiektywy opisane w punktach 3, 4 oraz 5 Szczegółowego opisu zamówienia muszą być kompatybilne z projektorem Panasonic PT-RZ31K, który znajduje się na wyposażeniu Teatru Wielkiego w Łodzi.2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 12 miesięcy. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:a) nieodpłatnie w czasie 1 roku użytkowania przegląd i konserwację projektorów i obiektywów.b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych projektorów, obiektywów.2.5. Szkolenie z obsługi projektorów i obiektywów.2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych projektorów i obiektywów, potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw projektorów i obiektywów.3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 projektorów multimedialnych wraz z 4 obiektywami dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony, w szczególności ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych. Powyższe projektory jak i obiektywy muszą być tego samego producenta, każdy z zamówionych obiektywów musi współpracować ze wszystkimi 3 projektorami, ponadto obiektywy muszą współpracować z projektorem, który jest w posiadaniu Zamawiającego. Projektor jak i obiektyw muszą stanowić jedną całość, aby spełniały swoją funkcję. W przypadku awarii projektora, projektor jak i obiektyw jako całość musi zostać przekazana w ramach gwarancji Wykonawcy, gdyż tylko kompletne urządzenie może być prawidłowo zdiagnozowane i poddane naprawie. Potencjalni wykonawcy zajmujący się profesjonalnie sprzedażą tego rodzaju sprzętu mają kompletną ofertę różnych modeli projektorów i równocześnie dostosowanych do nich obiektywów, a zatem odrębny zakup projektorów i obiektywów jest przede wszystkim niecelowy, ale i nieekonomiczny. Jak wynika z wieloletnich doświadczeń i praktyki udzielania zamówień na wysoko wyspecjalizowane wyposażenie Teatru o ile potencjalni wykonawcy z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowani wzięciem udziału w postępowaniu przetargowym na zakup projektorów tak - ze względu na stosunkowo niską w porównaniu z projektorami wartość obiektywów - potencjalni wykonawcy z dużym prawdopodobieństwem mogą być w ogóle nie zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym na zakup obiektywów. Taka sytuacja mogłaby spowodować nie tylko znaczne wydłużenie czasu zakupu obiektywów, ale także doprowadzić do ich zakupu po znacznie wyższych kosztach niż w zamówieniu zintegrowanym. W konsekwencji taka sytuacja mogłaby spowodować niemożność użytkowania projektorów. W kontekście powyższych rozważań Zamawiający dokonał analizy możliwości dostępu do przedmiotowego zamówienia, możliwości złożenia konkurencyjnej oferty czy też złożenia oferty w ogóle przez małe i średnie przedsiębiorstwa, w wyniku której stwierdzono, że brak podziału zamówienia na części nie stanowi ograniczenia konkurencji. Procedura naprawy projektora (gwarancyjna) również nie pozwala na składanie ofert częściowych. W związku z powyższym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 (słownie: dwanaście tysięcy 00/100) złotych.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale 1, pkt 6 ppkt. 6.4. SWZ z zaznaczeniem „wadium – DP/TP/13/2023”,3.2. gwarancjach bankowych,3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie innej niż jedna z wyżej wymienionych.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3.2.–3.4., Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego skutecznym wniesieniu decydować będzie chwila uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego(tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 98 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ,1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ;1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 116 ust. 1 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) dostawę projektorów o wartości minimum 200.000,00 (dwieście tysięcy) złotych brutto.UWAGA: W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy uwzględnić wartość faktycznie zrealizowanej części zamówienia, do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy).3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:7.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;7.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;7.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.9. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.12. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki określone w punktach od 1.1. do 1.4., Wykonawcy muszą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach