Przetargi.pl
Zakup powierzchni reklamowej, opracowanie treści, skład komputerowy, przygotowanie graficzne oraz publikacja 6 (różnych) artykułów sponsorowanych na temat projektu pn. Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup powierzchni reklamowej, opracowanie treści, skład komputerowy, przygotowanie graficzne oraz publikacja 6 (różnych) artykułów sponsorowanych na temat projektu pn. Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie powierzchni reklamowej, opracowaniu treści, składzie komputerowym, przygotowaniu graficznym oraz publikacji 6 (różnych) artykułów sponsorowanych na temat projektu pn. Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w 6 następujących czasopismach: 1) Tygodnik Zamojski - 1 artykuł 2) Kronika Tygodnia - 1 artykuły 3) Gazeta Zamojska - 1 artykuł 4) Dziennik Wschodni - 1 artykuł 5) Rzeczpospolita - 1 artykuł 6) Gazeta Wyborcza Lublin - 1 artykuł Ad. 1 - Zakup powierzchni reklamowej, przygotowanie i zamieszczenie artykułu sponsorowanego w Tygodniku Zamojskim (red. ul. Grecka 6, 22-400 Zamość). a) format artykułu: cała strona (50 modułów), b) umieszczenie artykułu: na jednej spośród następujących stron redakcyjnych: 3, 5, 7, 9, 11, 13 c) artykuł kolorowy (pełny kolor) d) termin publikacji artykułu: październik 2013r. Ad. 2 - Zakup powierzchni reklamowej, przygotowanie i zamieszczenie artykułu sponsorowanego w Kronice Tygodnia (red. ul. Moranda 4, 22-400 Zamość). a) format artykułu: cała strona (45 modułów), b) umieszczenie artykułu: na jednej spośród następujących stron redakcyjnych: 3, 5, 7, 9, 11, 13 c) artykuł kolorowy (pełny kolor) d) termin publikacji artykułu: sierpień 2013 Ad. 3 - Zakup powierzchni reklamowej, przygotowanie i zamieszczenie artykułu sponsorowanego w Gazecie Zamojskiej (red. ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość) a) format artykułu: cała strona (50 modułów), b) umieszczenie artykułu: na jednej spośród następujących stron redakcyjnych: 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15 c) artykuł kolorowy (pełny kolor) d) termin publikacji artykułu: kwiecień 2014 Ad. 4 - Zakup powierzchni reklamowej, przygotowanie i zamieszczenie artykułu sponsorowanego w Dzienniku Wschodnim (red. ul. Staszica 20, 20-081 Lublin). a) format artykułu: 24 moduły, b) umieszczenie artykułu: strona redakcyjna c) artykuł kolorowy (pełny kolor) d) termin publikacji artykułu: lutym 2014 r. Ad. 5 - Zakup powierzchni reklamowej, przygotowanie i zamieszczenie artykułu sponsorowanego w gazecie Rzeczpospolita a) format artykułu: 12 modułów, b) umieszczenie artykułu: na jednej spośród następujących stron redakcyjnych: 8,10,11,12,13,14,15, w dniach tygodnia: poniedziałek - czwartek c) artykuł kolorowy (pełny kolor) d) termin publikacji artykułu: kwiecień 2014 r. Ad. 6 - Zakup powierzchni reklamowej, przygotowanie i zamieszczenie artykułu sponsorowanego w Gazecie Wyborczej Lublin a) format artykułu: 15 modułów, b) umieszczenie artykułu: na pozostałych stronach redakcyjnych, w dniach tygodnia: poniedziałek - czwartek c) artykuł kolorowy (pełny kolor) d) termin publikacji artykułu: marzec 2014 r. 2 Sposób realizacji zamówienia a) Wykonawca będzie na bieżąco współpracował z Zamawiającym w celu należytej realizacji zamówienia. b) Nie później niż 20 dni kalendarzowych przed planowanym terminem publikacji artykułu w danym czasopiśmie, Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną materiały wyjściowe do opracowania treści artykułu (informacja o fazach realizacji projektu, zdjęcia itp.), z zastrzeżeniem pkt e). UWAGA! Do Wykonawcy należy opracowanie artykułów. c) Wykonawca przekaże Zamawiającemu drogą elektroniczną opracowany projekt artykułu w formacie pdf. tj. zredagowany (przygotowany do druku). Projekt artykułu będzie uwzględniał materiał przekazane przez Zamawiającego i oznakowanie, o którym mowa w pkt d). Wykonawca dokona składu, łamania i opracowania komputerowego artykułu zgodnie z Zasadami składu tekstów w języku polskim (PN-83/P-55366). d) Przy opracowywaniu projektu artykułu, Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania artykułu logotypami zgodnie z wymaganymi przy promocji projektów współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. e) Wykonawca zapewni wizualizację artykułów zgodnie z wytycznymi zawartymi w następujących dokumentach: - Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Lipiec 2009, Departament Koordynacji Programów Infrastrukturalnych, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, - Narodowa Strategia Spójności, Księga Identyfikacji Wizualnej 2007/2008, - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko, Ww. dokumenty znajdują się na stronach internetowych: www.funduszeeuropejskie.gov.pl, www.pois.gov.pl f) W ciągu dwóch dni roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu projektu artykułu, o którym mowa w pkt c), Zamawiający zaakceptuje projekt lub zgłosi do niego swoje uwagi, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić. Zamawiający może także w całości odrzucić przygotowany przez Wykonawcę projekt artykułu i żądać przygotowania nowego. Wykonawca przedstawi niezwłocznie - nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych - poprawiony projekt artykułu. Ten sam termin ma zastosowanie w przypadku odrzucenia w całości przygotowanego przez Wykonawcę projektu graficznego. g) W przypadku, gdy poprawiony projekt nadal będzie wymagał poprawek, Zamawiający i Wykonawca będą uzgadniali ich treść, przy czym, akceptacja projektu artykułu przez Zamawiającego (wszystkie przygotowane artykuły przed publikacją podlegają akceptacji przez Zamawiającego) musi nastąpić w terminie umożliwiającym jego publikację zgodnie z wymogami danego czasopisma. W przypadku przekroczenia tego terminu z winy Wykonawcy, Zamawiający ma prawo naliczyć kary umowne określone w umowie. h) Wykonawca zapewni publikację artykułu zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Zamawiającego. i) Wykonawca odpowiada za korektę tekstu zgodnie z wymogami publikacji, obowiązującymi w danym tytule, dostarczenie artykułów do wydawnictw prasowych w wersjach zgodnych z ich wymaganiami technicznymi. j) Wykonawca przekaże (dostarczy do siedziby) Zamawiającemu w dniu publikacji danego artykułu: 1 egzemplarz czasopisma, w którym zamieszczony był dany artykuł. k) Materiały przekazane przez Zamawiającego nie mogą być bez jego zgody wykorzystywane w całości ani w części do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę. l) Za przygotowanie edytorskie rozumiane jako opracowanie graficzne z uwzględnieniem konieczności zamieszenia logotypów wskazanych przez Zamawiającego, skład komputerowy oraz publikację artykułów odpowiada Wykonawca. m) Niedopuszczalne jest publikowanie artykułów na stronach ogłoszeniowych, stronach z komunikatami, nekrologami, repertuarami, informacjami na temat przetargów, stronach miejskich, stronach regionalnych, stronach motoryzacyjnych, stronach sportowych. 3. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z wymogami określonymi powyżej. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795500004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach