Przetargi.pl
Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek oraz zakup materiałów dydaktyczno - biurowych w ramach projektu AKADEMIA SUKCESU - Artykuły biurowe i szkolne

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek oraz zakup materiałów dydaktyczno - biurowych w ramach projektu AKADEMIA SUKCESU - Artykuły biurowe i szkolne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kody CPV: 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 39292300-8 Przybory do rysowania 39292400-9 Przybory do pisania 38330000-7 Ręczne przyrządy do mierzenia długości 39292500-0 Linijki 30194600-1 Kątomierze 30194820-9 Ekierki 30237430-2 Markery 37822400-0 Pastele 22816000-3 Bloki papierowe 30197600-2 Papier i tektura gotowe 37823500-8 Papier rysunkowy i kreślarski 30192125-3 Pisaki 30192100-2 Gumki 30192130-1 Ołówki 30199500-0 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30141200-1 Kalkulatory biurkowe 22815000-6 Notatniki 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30234000-8 Nośniki do przechowywania 30197644-2 Papier kserograficzny 30234300-1 Płyty kompaktowe (CD) 31630000-1 Magnesy 39292000-5 Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory 30195913-5 Sztalugi flipchart 30195900-1 Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30195911-1 Akcesoria do tablic do pisania 30197000-6 Drobny sprzęt biurowy 30197210-1 Skoroszyty kołowe 37822200-8 Węgiel do kreślenia 30192133-2 Temperówki do ołówków 44812300-8 Farby do celów szkolnych 44812000-5 Farby do celów artystycznych 37821000-9 Pędzle artystyczne 30199230-1 Koperty 30192121-5 Długopisy kulkowe 30197320-5 Zszywacze 30197220-4 Spinacze do papieru 22851000-0 Skoroszyty 30197330-8 Dziurkacze 30192160-0 Korektory 22816300-6 Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30193200-0 Korytka i organizatory na biurka 30197100-7 Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 24910000-6 Kleje 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i szkolnych w ramach projektu AKADEMIA SUKCESU (zwanego dalej projektem) na warunkach określonych w SIWZ, załącznikach do SIWZ, we wzorze umowy. Projekt realizowany i dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis w/w projektu zwanego dalej projektem, zawiera załącznik do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Markery - 30 kpl.; Pastele suche - 6 kpl.; Blok techniczny - 20 szt.; Zeszyty - 6 szt.; Brystol - 40 arkuszy; Szary papier - 60 zwojów; Mazaki - 8 kpl.; Długopis - 165 szt.; Zeszyt - 165 szt.; Zakreślacz - 165 szt.; Ołówek - 165 szt.; Gumka - 165 szt.; Segregator - 165 szt.; Koszulki - 16 opakowań; Brystol - 60 arkuszy; Płyty DVD - 6 opakowań; Magnesy tablicowe - 12 opakowań; Brystol - 60 arkuszy; Magnesy tablicowe - 18 opakowań; Zestaw geometryczny - 36 zestawów; Cyrkiel - 36 szt.; Kalkulator - 47 szt.; Kalkulator naukowy - 47 szt.; Zestawy geometryczne - 47 zestawów; Cyrkiel - 47 szt.; Brystol - 60 arkuszy; Brystol - 60 arkuszy; Magnesy tablicowe - 12 opakowań; Kalkulator - 29 szt.; Sztaluga - 20 szt.; Podobrazie - 20 szt.; Podobrazie - 20 szt.; Farby akrylowe - 40 kompletów; Gumki chlebowe - 20 szt.; Farby akrylowe - 20 szt.; Pastele tłuste - 20 zestawów; Fiksatywa - 6 szt.; Klamerki - 80 opakowań; Węgiel - 10 opakowań; Palety - 20 szt.; Pastele suche - 14 kompletów; Brystol - 200 arkuszy; Brystol - 100 arkuszy; Gumki - 20 szt.; Temperówka - 10 szt.; Ołówki - 20 kpl.; Pastele suche - 20 zestawów; Pędzle - 12 zestawów; Pędzle - 10 zestawów; Szkicowniki - 10 szt.; Szkicowniki - 10 szt.; Długopis - 76 szt.; Zeszyt - 76 szt.; Zakreślacz - 76 kpl.; Ołówek - 76 szt.; Gumka - 76 szt.; Segregator - 76 szt.; Koszulki - 8 opakowań; Kalkulator naukowy - 10 szt.; Kalkulator - 22 szt.; Zestawy geometryczne - 22 zestawy; Cyrkiel - 10 szt.; PENDRIVE - 10 szt.; Płyty DVD - 2 opakowania; Identyfikatory - 100 opakowań; Flipchart - 4 szt.; Papier do flipchart - 6 szt.; Marker permanentny - 10 kompletów; Markery - 34 kpl.; Zakreślacz - 10 kompletów; Magnesy tablicowe - 10 opakowań; Długopis - 564 szt.; Zeszyt - 564 szt.; Teczka z gumką - 564 szt.; Ołówek - 564 szt.; Gumka - 564 szt.; Kalkulator naukowy - 10 szt.; Cyrkiel - 10 szt.; Kalkulator naukowy - 12 szt. Papier - 40 ryz; Papier - 3 ryzy; Długopis - 15 szt.; Długopis - 15 szt.; Długopis - 10 szt.; Długopis - 10 szt.; Długopis - 10 szt.; Długopis - 10 szt.; Zakreślacz - 5 szt.; Zakreślacz - 5 szt.; Zakreślacz - 5 szt.; Zakreślacz - 5 szt.; Zakreślacz - 5 szt.; Temperówka - 1 szt.; Korektor - 4 szt.; Bloczki neonowe - 5 kpl.; Zakładki - 2 kpl.; Koszulki - 10 opakowań; Segregator - 40 szt.; Segregator - 40 szt.; Skoroszyt - 10 opakowań; Skoroszyt - 10 opakowań; Skoroszyt - 10 opakowań; Skoroszyt - 10 opakowań; Teczka - 10 szt.; Teczka - 10 szt.; Teczka - 10 szt.; Teczka - 10 szt.; Teczka - 2 szt.; Kalkulator - 1 szt.; Dysk - 100 szt.; Marker - 2 szt.; Zszywacz - 1 szt.; Dziurkacz - 1 szt.; Klej - 5 szt.; Spinacze - 5 opakowań; Spinacze - 5 opakowań; Szuflada na dokumenty - 6 szt.; Skoroszyt - 1000 szt.; Wąsy - 500 szt.; Zszywki - 10 szt.; Cienkopis - 4 szt.; Cienkopis - 4 szt.; Cienkopis - 4 szt.; Cienkopis - 4 szt.; Koperta - 250 szt.; Koperta - 500 szt.; Ołówek - 6 szt.; Nożyczki - 1 szt.; Przekładki - 15 kpl. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie rzeczowo - ilościowe 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą oraz wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym m.in. opakowanie, dostarczenie, załadunek, rozładunek, wniesienie i ustawienie przedmiotu zamówienia, ubezpieczenie transportu, należne podatki, cła itp. 4. Wszystkie dostarczone rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być kompletne i fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostarczenia (jeśli dotyczy), dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych (jeśli dotyczy). Wszystkie dostarczone materiały muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem tj. posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości (jeśli dotyczy). Dostarczony sprzęt, urządzenia powinny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć własnym transportem i na własny koszt, bezpośrednio do siedziby zamawiającego: Urząd Miejski w Bieruniu, 43-150 Bieruń, Rynek 14, segment B, pokój nr 6 na parterze; w dniach urzędowania w godzinach od 9:00 do 12:00. 6. Termin wykonania zamówienia - w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy. 7. Jeżeli w SIWZ określone zostały materiały przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach tj. spełniających minimalne wymogi podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia minimum tego samego poziomu jakościowego, edukacyjnego, technologicznego i estetycznego. Zastrzeżenie powyższe dotyczy także sytuacji, gdy dla produktu lub marki w treści SIWZ pominięto użycie sformułowania lub równoważny. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca musi załączyć dane wykazujące ich parametry zgodne ze wskazanymi przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie rzeczowo - ilościowe. Na wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie przedmioty są równoważne w stosunku do przedstawionych w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie rzeczowo - ilościowe. Tabelaryczne zestawienie przedmiotów wraz z minimalnymi parametrami winien przedstawić wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy. 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 9. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami polskimi i europejskimi, polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. 12. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach. 13. Przedmiot zamówienia musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przedmiotu dostawy. 15. Minimum jeden dzień (dzień i godziny urzędowania) przed dostawą wykonawca poinformuje zamawiającego o dacie i godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe). 16. Wydanie dostawy zamawiającemu będzie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru maksymalnie o jeden dzień roboczy w celu sprawdzenia dostawy przedmiotu zamówienia. 17. Protokół odbioru przygotuje wykonawca w oparciu o załącznik do umowy (Zestawienie rzeczowo - ilościowe wraz z cenami jednostkowymi). 18. Wykonawca przekaże zamawiającemu w dniu dostawy szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu. 19. W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z wymogami SIWZ wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt zgodny w terminie uzgodnionym z zamawiającym, nie dłuższym niż 7 dni od dnia poinformowania przez zamawiającego. 20. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez wykonawcę. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dostawy przedmiotu zamówienia. 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją przez wykonawcę przedmiotu umowy w tym dokumentów finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach