Przetargi.pl
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła sukcesu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła sukcesu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła sukcesu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część. 5. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę dla jednej części zostanie odrzucona. 6. W przypadku, gdyby zastosowano opis pomocy dydaktycznych lub materiałów w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno – wychowawczych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 10% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i materiałów, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. 9. Wykonawca, jest zobowiązany do podania w formularzu cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ – ceny jednostkowej, całkowitej ceny brutto oraz stawki podatku VAT w %. 10. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 11. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 12. Wszystkie pomoce i materiały dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach. 13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku – złożenie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną w pkt 19 - własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 14. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy przez np. kuriera, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia rozładunku zgodnie z wskazaniami w pkt 13 powyżej, na własny koszt. 15. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu umowy jeżeli wykonawca nie zapewni rozładunku w zakresie wskazanym w pkt 13 i 14 powyżej lub obciążyć wykonawcę kosztami rozładunku i potrącić koszty rozładunku z faktury złożonej przez Wykonawcę. 16. Zamawiający wymaga aby każda część zamówienia, była zapakowana oddzielnie np. w jedno zbiorcze opakowanie (jeżeli to możliwe) lub kilka mniejszych z wyraźnym opisem części i zawartości opakowania. 17. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 18. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 19. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do Szkoły Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie, ul. Szkolna 5, 42-512 Sarnów; tel/faks: 32 267 22 15; mail: spsarnow1@poczta.fm, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, a w wyjątkowych przypadkach za zgodą Zamawiającego do siedziby Zamawiającego Gmina Psary, Urząd Gminy Psary ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary. 20. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 21. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić na min. 2 dni robocze z przedstawicielem Zamawiającego. 22. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe w ramach danej części, ale całkowite zakończenie przedmiotu dostawy dla danej części musi się zakończyć w terminie wymaganym w SIWZ. 23. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych i materiałów sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego, a po zakończeniu wszystkich dostaw protokół odbioru końcowego. 24. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury – jedna faktura dla jednej części. 25. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktycznie i materiały w ramach przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 26. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 27. W przypadku gdy gwarancja i/lub rękojmia producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja, rękojmia producenta. 28. Wykonawca w okresie gwarancji, rękojmi na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw pomocy dydaktycznych i materiałów niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga odesłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 29. Zakres gwarancji, rękojmi obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzeń dydaktycznych i materiałów w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta. 30. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, lub wynikają z przepisów prawa. 31. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujące pomoce dydaktyczne i materiały: Część zamówienia nr 1 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – zajęcia logopedyczne. 1. Bingo logopedyczne – głoska „sz” – 1 szt. 2. Pomoc do utrwalania poprawnej wymowy głosek „cz-c” – 1 szt. 3. Zestaw książek do czytania symultanicznego – 1 kpl. 4. Zestaw kart do rozwijania mowy i umiejętności komunikacyjnych – 1 kpl. 5. Logopedyczne zagadki z głoską „l” – 1 kpl. 6. Gra polegająca na rozpoznawaniu min – 1 szt. 7. Gra planszowa, logopedyczna – 1 szt. 8. Pomoc dydaktyczna stosowana w terapii logopedycznej, zawierająca min. 48 zagadek z głoskami „k,g,h” – 1 szt. 9. Pomoc dydaktyczna polegająca na naśladowaniu zwierzęcych głosów – 1 szt. 10. Gra logopedyczna zawierająca ćwiczenia artykulacyjne słuchowe i oddechowe – 1 szt. 11. Program komputerowy do profilaktyki logopedycznej – 1 szt. 12. Logopedyczna gra planszowa – 1 szt. 13. Zestaw ćwiczeń przeznaczony dla osób mających trudności z odbiorem słuchowym języka w formie książki i płyty CD (mp3) – 1 szt. 14. Gra do ćwiczenia siły oddechu – 1 szt. 15. Układanka przeznaczona do korekty wady wymowy w postaci sygmatyzmu – 1 szt. 16. Pomoc edukacyjna do treningu nauki czytania – 1 szt. 17. gra edukacyjno-logopedyczna – 1 szt. 18. Puzzle edukacyjne – pomoc dydaktyczna do nauki liter – 1 kpl. 19. Gra planszowa do ćwiczeń głosek „s,z,c,dz i k,g” - 1 szt. 20. Gra planszowa do ćwiczeń głosek „l-r, l, r, s” - 1 szt. 21. Gra planszowa do poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego i ciszącego - 1 szt. 22. Zestaw do ćwiczeń oddechowych – 1 szt. 23. Lusterka logopedyczne - 5 szt. 24. Gra logopedyczna do ćwiczenia głosek „sz i cz” - 1 szt. 25. Gra logopedyczna do ćwiczenia głosek syczących i szumiących – 1 kpl. 26. Loteryjka z zagadkami wierszykami - 1 szt. 27. Gra logopedyczna do nauki poprawnej wymowy - 1 szt. 28. Gra w układanie zdań - 1 szt. 29. Komplet zestawów ćwiczeń do utrwalania poprawnej wymowy głosek – 3 kpl. 30. Zeszyty ćwiczeń logopedycznych do ćwiczeń artykulacyjnych – 3 kpl. 31. Logopedyczna gra planszowa – ćwicząca głoski „r, l, j” – 3 kpl. 32. Logopedyczna gra planszowa - ćwicząca głoski syczące i szumiące – 3 kpl. 33. Logopedyczna gra planszowa – ćwicząca głoski dźwięczne i „i” bezdźwięczne – 3 kpl. 34. Zagadki logopedyczne - głoski szumiące – 1 kpl. 35. Gra planszowa dla dzieci z problemami wymowy – 1 kpl. Część zamówienia nr 2 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – zajęcia socjoterapeutyczne. 1. Klocki konstrukcyjne – 4 zestaw 2. Klocki typu wafle z kartami pracy – 4 zestaw 3. Szachy – 9 szt. 4. Gra w zbieranie przedmiotów z dywanu – 4 szt. 5. Gra ekologiczna – 4 szt. 6. Logiczne układanki - 4 szt. 7. Gra edukacyjna – 4 szt. 8. Gra do układania form przestrzennych – 8 szt. 9. Klocki przestrzenne – 8 zestaw 10. Worek do boksowania złości – 8 szt. 11. Komplet pacynek z płytą cd – emocje – 8 kpl. 12. Pacynki bajkowe – 3 kpl. 13. Bajki terapeutyczne i relaksacyjne – 4 szt. 14. Zestaw kart do historyjek o emocjach – 3 zestaw 15. Gra w układanie klocków w wieżę – 6 szt. 16. Rymowane zagadki – 4 szt. 17. Gra w odgadywanie postaci - 4 szt. 18. Gra - kostki z ilustracjami – 6 szt. Część zamówienia nr 3 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dla uczniów uzdolnionych - rozwój kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodniczych - Warsztaty rozwijające z matematyki. 1. Duża łamigłówka polegająca na złożeniu bryły - 8 szt. 2. Łamigłówki logiczne - 2 szt. 3. Domino matematyczne - 2 szt. 4. Zestaw testów IQ, łamigłówek, zagadek logicznych, zadań matematycznych - 1 szt. 5. Gra w układanie działań matematycznych – 1 szt. 6. Gra logiczna w układanie kulek – 1 szt. 7. Gra dla całej klasy w utrwalanie nazw ułamków - 4 szt. 8. Logiczna gra geometryczna – 24 szt. 9. Bryły platońskie i dualne - 4 szt. 10. Układanka geometryczna – 16 szt. 32. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 33. Gwarancja i rękojmia. 1. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w Formularzu ofertowym (okres gwarancji stanowi również kryterium oceny ofert), jednak nie krócej niż 12 miesięcy. 2. Wykonawca udzieli rękojmi za wady fizyczna rzeczy na okres równy okresowi gwarancji wskazany w Formularzu ofertowym, jednak nie krócej niż 12 miesięcy. 3. W przypadku gdy gwarancja i/lub rękojmia producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja, rękojmia producenta. Uwaga nr 1: 1) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - dla wszystkich części od 1 do 3. 2) Wykonawca deklaruje termin gwarancji dla każdej części oddzielnie. 3) Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 4) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 12 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - dla każdej części oddzielnie. 5) W przypadku deklaracji okresu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 36 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 6) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres gwarancji minimalny tj.12 miesięcy. 7) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 8) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 9) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 34. Warunki płatności. 1. Kwota wynagrodzenia ma charakter ryczałtowy i obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy. 2. Płatność jednorazowa – jedna faktura, po wykonaniu całego przedmiotu umowy tj. danej części. 3. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, do faktury należy dołączyć protokoły odbioru częściowego i/lub końcowego podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego. – załącznik nr 4 do SIWZ. 35. Równoważność Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia. 1.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 1.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. Uwaga nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie z zaznaczeniem których części zamówie4nia dotyczy. 2.4. Bez względu na ile część Wykonawca składa ofertę, ww. dokumenty składa tylko raz. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach