Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie ogłasza przetarg
- Adres: 43-430 Skoczów, ul. Mały Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 858 43 10 , fax. 33 858 48 86
- Data zamieszczenia: 2020-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie
ul. Mały Rynek 1
43-430 Skoczów, woj. śląskie
tel. 33 858 43 10, fax. 33 858 48 86
REGON: 72452157000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzo.skoczow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu i mebli dla przedszkoli Gminy Skoczów w ramach projektu „W przedszkolu odkrywam siebie i świat" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu i mebli dla przedszkoli Gminy Skoczów w ramach projektu „W przedszkolu odkrywam siebie na świat”. Zamówienie zostało podzielone na 22 części, tj.: - Część 1 – pomoce dydaktyczne - Część 2 – pomoce dydaktyczne - manipulacyjne - Część 3 – puzzle i gry - Część 4 – pomoce dydaktyczne - teatralne - Część 5 – pomoce dydaktyczne - klocki - Część 6 – sprzęt gimnastyczny - Część 7 – pomoce dydaktyczne - logopedyczne - Część 8 - pomoce dydaktyczne - plastyczne - Część 9 – tablice - Część 10 – pomoce dydaktyczne - sensoryczne - Część 11 – instrumenty muzyczne - Część 12 – instrumenty klawiszowe - Część 13 – sprzęt muzyczny - Część 14 – sprzęt i oprogramowanie multimedialne - Część 15 – płyty kompaktowe CD - Część 16 – pomoce dydaktyczne – stoły podświetlane - Część 17 – wyposażenie parków zabaw - Część 18 – pomoce dydaktyczne – duża motoryka - Część 19 – dywany - Część 20 – pomoce dydaktyczne – domki - Część 21 - podręczniki - Część 22 – meble przedszkolne 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, na wybranych kilka części lub na wszystkie części zamówienia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzach cenowych stanowiących kolejno załączniki od nr 5.1 do nr 5.22 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy– załączniki od nr 1.1 do nr 1.22 do SIWZ – w zależności od części zamówienia na którą składa ofertę. b) Formularz cenowy – załącznik od nr 5.1 do nr 5.22 do SIWZ – w zależności od części zamówieni na która składa ofertę, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w formularzu cenowym – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 6 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowią kolejno załączniki od nr 4.1 do nr 4.22 do SIWZ – w zależności od części zamówienia na, którą składa ofertę. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach
Dodano: 2023-11-03 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-09-20 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-08-11 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIII – ZAKUP I DOSTAWA STRUGARKI
Dodano: 2023-07-18 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXII – ZAKUP I DOSTAWA STANOWISK: HYDRAULIKI I ELEKTROHYDRAULIKI ORAZ PNEUMATYKI I ELEKTROPNEUMATYKI
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa Okularów VR wraz ze szkoleniami z ich obsługi do trzech placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Szkoły z jakością - rozwój kształcenia ogólnego na terenie miasta Żory”.
Dodano: 2023-03-17 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu na lata 2020-2024 - "Aktywna tablica" dla wybranych placówek oświatowych miasta Tychy
Dodano: 2022-12-05 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2021-04-20 - Dostawa dydaktycznego stanowiska do analizy EOBD pojazdów dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2020-12-30