Przetargi.pl
Zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu i mebli dla przedszkoli Gminy Skoczów w ramach projektu „W przedszkolu odkrywam siebie i świat"

Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Mały Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 858 43 10 , fax. 33 858 48 86
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie
    ul. Mały Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 858 43 10, fax. 33 858 48 86
    REGON: 72452157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzo.skoczow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu i mebli dla przedszkoli Gminy Skoczów w ramach projektu „W przedszkolu odkrywam siebie i świat"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu i mebli dla przedszkoli Gminy Skoczów w ramach projektu „W przedszkolu odkrywam siebie na świat”. Zamówienie zostało podzielone na 22 części, tj.: - Część 1 – pomoce dydaktyczne - Część 2 – pomoce dydaktyczne - manipulacyjne - Część 3 – puzzle i gry - Część 4 – pomoce dydaktyczne - teatralne - Część 5 – pomoce dydaktyczne - klocki - Część 6 – sprzęt gimnastyczny - Część 7 – pomoce dydaktyczne - logopedyczne - Część 8 - pomoce dydaktyczne - plastyczne - Część 9 – tablice - Część 10 – pomoce dydaktyczne - sensoryczne - Część 11 – instrumenty muzyczne - Część 12 – instrumenty klawiszowe - Część 13 – sprzęt muzyczny - Część 14 – sprzęt i oprogramowanie multimedialne - Część 15 – płyty kompaktowe CD - Część 16 – pomoce dydaktyczne – stoły podświetlane - Część 17 – wyposażenie parków zabaw - Część 18 – pomoce dydaktyczne – duża motoryka - Część 19 – dywany - Część 20 – pomoce dydaktyczne – domki - Część 21 - podręczniki - Część 22 – meble przedszkolne 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, na wybranych kilka części lub na wszystkie części zamówienia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzach cenowych stanowiących kolejno załączniki od nr 5.1 do nr 5.22 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy– załączniki od nr 1.1 do nr 1.22 do SIWZ – w zależności od części zamówienia na którą składa ofertę. b) Formularz cenowy – załącznik od nr 5.1 do nr 5.22 do SIWZ – w zależności od części zamówieni na która składa ofertę, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w formularzu cenowym – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 6 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowią kolejno załączniki od nr 4.1 do nr 4.22 do SIWZ – w zależności od części zamówienia na, którą składa ofertę. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach