Przetargi.pl
„Zakup pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni matematycznej, przyrody i językowej w Szkole Podstawowej w Ciążeniu"

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 763 512 , fax. 632 763 512
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26
    62406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 632 763 512, fax. 632 763 512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni matematycznej, przyrody i językowej w Szkole Podstawowej w Ciążeniu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : „Zakup pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni matematycznej, przyrody i językowej w Szkole Podstawowej w Ciążeniu" Zakup pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni matematycznej, przyrody i językowej w ramach projektu pn. „Kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli szkoły Podstawowej w Ciążeniu w zakresie kształcenia ogólnego w Gminie Lądek” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa 8 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działanie 8.1. „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4) kosztorys ofertowy 5) pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach