Przetargi.pl
Zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu „Szkoł@ nowych horyzontów”

Urząd Gminy Poświętne ogłasza przetarg

  • Adres: 26-315 Poświętne, Akacjowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 564 034, , fax. 447 564 034
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poświętne
    Akacjowa 4
    26-315 Poświętne, woj. łódzkie
    tel. 447 564 034, , fax. 447 564 034
    REGON: 54991500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poswietne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu „Szkoł@ nowych horyzontów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu „Szkoł@ nowych horyzontów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne. Część nr 1 - obejmuje zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów i nauczycieli oraz wyposażenie pracowni przedmiotowych: - pomoce dydaktyczne z języka angielskiego dla uczniów - pomoce dydaktyczne z języka angielskiego dla nauczycieli - wyposażenie pracowni geograficzno - przyrodniczej - wyposażenie pracowni fizycznej - wyposażenie pracowni matematycznej - wyposażenie pracowni chemiczno-biologicznej - pomoce dydaktyczne z języka polskiego - pomoce do terapii logopedycznej (dla klas IV-VIII i dzieci niepełnosprawnych) Część nr 2 – obejmuje zakup pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK (Technologie Informacyjno-Komunikacyjne) do nauczania w szkole i utworzenia wewnątrzszkolnej sieci bezprzewodowej oraz zakup materiałów eksploatacyjnych: - zakup narzędzi TIK (przenośny komputer dla ucznia - 30 szt., przenośny komputer dla nauczyciela - 1 szt., sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., drukarka 3D-1szt., cyfrowe urządzenie zapisujące obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem-1szt., urządzenia sieciowe do kontroli punktów dostępowych - 1 szt., router - 1 szt., zasilacz UPS-1szt., serwer plików-1szt., punkt dostępowy-12szt., dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym-1 szt., monitor interaktywny ze statywem-1szt., system do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1szt., okablowanie strukturalne-1szt.) - zakup materiałów eksploatacyjnych (do zajęć z jęz. angielskiego, do pracowni geograficzno-przyrodniczej, fizycznej, matematycznej, biologiczno-chemicznej, do pracowni komputerowej, do zajęć z języka polskiego i logopedii). - zakup materiałów eksploatacyjnych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dodatek nr 9 dla części nr 1 Dodatek nr 10 dla części nr 2 3. Zamówienie zostało podzielone na części. Część nr 1 - zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów i nauczycieli oraz wyposażenie pracowni przedmiotowych. Część nr 2 – zakup pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK do nauczania w szkole i utworzenia wewnątrzszkolnej sieci bezprzewodowej oraz zakup materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia. 4. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany produkt będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz z co najmniej takim samym zakresem zagadnień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w odpowiednim Formularzu cenowym ( dla części nr 1 - dodatek nr 2 do SIWZ ; dla części nr 2 - dodatek nr 3). Zaniechanie złożenia w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania równoważnych produktów, przesądza o konieczności jej odrzucenia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy -Pzp. 5. Pomoce dydaktyczne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania. 6. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu. 7. Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny: -posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; -posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; -w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; -być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; -posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; 8. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek, wniesienie i ustawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. 9. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub 3/dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkół z zakresu obsługi urządzeń. 12. Gwarancja: – dla części nr 1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości z wyłączeniem przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. - dla części nr 2 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące, a w przypadku monitorów – nie krótszy niż 60 miesięcy. Wykonawca udziela okresu gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 10 do SIWZ dla części nr 2. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty oraz oświadczenia składane wraz z ofertą: 1 wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym:  dodatek nr 2 do SIWZ (dla części nr 1),  dodatek nr 3 do SIWZ (dla części nr 2), 3. oświadczenie Wykonawcy / Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy – z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ. 4. oświadczenia Wykonawcy, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 – Wykonawca składa oświadczenie tylko w przypadku, gdy wybór złożonej przez Niego oferty spowoduje powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 5. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument/-y, o którym/-ch mowa w Rozdziale 6 w pkt 6.8: 1) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi dodatek nr 5 do SIWZ. 6. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 7. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Wykonawca nie składa wraz z ofertą oświadczenia dot. przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach