Przetargi.pl
Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu ,,Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1 o nr RPDS.10.01.01-02-0018/17, do placówki oświatowej Zamawiającego – Przedszkola Publicznego nr 1 w Górze im. Marii Konopnickiej, ul. Żeromskiego 15, 56-200 Góra, zgodnie z opisem zawartym w przedmiotowej SIWZ i wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ (Zbiorczy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z parametrami). Zamówienie podzielno na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę w każdej z części postępowania. W sytuacji, gdy Wykonawca składa więcej niż jedną ofertę, oferty należy złożyć na odrębnych formularzach ofertowych na każdą z części, pozostałe załączniki mogą być wspólne. część 1 – Zad. 24 Zakup mebli niezbędnych do zagospodarowania Sali przedszkola dla 18 dzieci w wieku 3, 4 lata część 2 – Zad. 25 Zakup doposażenia sanitariatów; Zad. 26 Zakup wyposażenia zaplecza gospodarczego; Zad. 33 Zakup naczyń część 3 –(TIK) Zad.27 Komputer przenośny z oprogramowaniem, Zad. 28 Tablica interaktywna z systemem mocowania, Zad. 29 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego, Zad. 30 Zakup cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem, Zad. 31 Zakup telewizora 42 cal część 4 – Zad. 32 Zakup zmywarki gastronomicznej z wyparzaczem Zakres zamówienia: część 1 – Zad. 24 Zakup mebli niezbędnych do zagospodarowania Sali przedszkola dla 18 dzieci w wieku 3, 4 lata: 1 stół przedszkolny wymiary: 120 cm x od 70 cm do 80 cm; blat kolorowy, rogi zaokraglone, nogi okrągłe drewianiane i regulowane sztuka 3 2 krzesełka dziecięce ramy metalowe, oparcie i siedzisko wykonane ze sklejki pokrytej akrylowym lakierem na bazie wody; nóżki zakończone plastikowymi końcówkami *12 sztuk nr 1: wysokość: 26 cm *6 sztuk nr 2 :Wysokość :31 cm sztuka 18 3 Szafa zamykana Szafa zamykana o wymiarach: 180-185 cm/75-90 cm/35-40 cm. Wykonana z płyty laminowanej 18 mm, posiada półki, zamykana z dwoma kluczami. sztuka 1 4 Regał otwarty na zabawki regał z min. 4 półkami, górne wykończenie w kształcie łuku, wym.: wys. od 120 do 150 cm x szer. ok.104 cm, gł. 45 cm sztuka 3 5 Biurko dla nauczyciela Biurko z szafką zamykaną na klucz i szufladą. Wykonane z płyty meblowej, blat zabezpieczony doklejką. Wym minimalne.: wys. 75 cm x szer. 120 cm gł. 60 cm sztuka 1 6 krzesło dla nauczyciela krzesło obrotowe sztuka 1 7. Tablica magnetyczna suchościeralna 100 cm x 150 cm Tablica przeznaczona do pisania markerami oraz zawieszania kartek za pomocą magnesów. W zestawie półka aluminiowa, marker oraz komplet wkrętów i kołków rozporowych. Wymiary 150 cm x 100 cm sztuka 1 8 Leżaki dla dzieci Wykonane z atestowanych tworzyw sztucznych. Higieniczny przepuszczający powietrze materiał łatwy w utrzymaniu w czystości. Połączenia rogowe, pełniące funkcję nózek, zaokrąglone brzegi i zamaskowane śruby niedostępne dla dzieci. Lekkie, łatwe do przeniesienia, wyposażone w narożne otwory, dzięki którym spiętrzone mebelki można umieścić na stelażu. Wymiary: dł. od 120 cm do 140 cm, szer. od 55 cm do 65 cm sztuka 18 9. Pufy zestaw Puf z granulatem, kolorowy w kształcie gruszki. Miękkie i wygodne dopasowują się kształtem do osoby siedzącej. Pokryte trwałą tkaniną PCV , którą łatwo utrzymać w czystości. Wymiary: wys. od 60 - 70 cm x szer. ok. 60 cm sztuka 2 10. zestaw pościeli W skład zestawu wchodzi: poduszka, kocyk, prześcieradło na gumkę, poszewka na kocyk, poszewka na poduszkę, pościel kolorowa. Wymiary poduszki 30 cm x 40 cm, wymiary kocyka: od 110 cm do 120 cm x od 90 cm do 94 cm., wymiary prześcieradła: od 120 cm do 140 cm x od 60 cm do 65 cm, wymiary poszewki na poduszkę: 30 cm X 45 cm, wymiary poszewki na kocyk: od 110 cm do 120 cm x od 90 cm do 94 cm zestaw 18 11. szafki do szatni dla dzieci Szafka na 3 osoby. Każda przegroda z wieszakiem na okrycie wierzchnie, półeczką na drobną odzież oraz miejsce na buty. sztuka 4 12. szafa ubraniowa dla nauczyciela Szafa o wymiarach: wys. od 180 cm do 190 cm, szer. od 85 cm do 100 cm i gł. od 40 cm do 60 cm zamykana na klucz, z półkami oraz z drążkami/drążkiem na wieszaki sztuka 1 część 2 – Zad. 25 Zakup doposażenia sanitariatów; Zad. 26 Zakup wyposażenia zaplecza gospodarczego; Zad. 33 Zakup naczyń Zad. 25 Zakup doposażenia sanitariatów: 1 podesty do toalet i umywalek Podest wykonany z trwałego tworzywa sztucznego. Brzegi wykończone antypoślizgowymi elementami zapewniają stabilność, sprawiają że podest nie przesuwa się. Wym. od 39cm do 45cm x od 30 cm do 36cm x od 12 cm do 14cm sztuka 4 2 półka na kubeczki Półka wykonana ze skejki i kolorowego MDF-u pełni funkcję miejsca na dziecięce kubeczki. Półka posiada co najmniej 9 otworów na kubki. sztuka 2 3 podajnik na mydło Naciścienny dozwonik do mydła z tworzywa sztucznego. Pojemność: 500ml; zbiornik wielokrotnego napełniania, zamykany na kluczyk, okienko do kontroli mydła. Kolor: biały sztuka 6 4 podajnik na ręczniki papierowe Pojemnik na pojedyńcze ręczniki, okienko kontrolne, wykonany z tworzywa ABS, zamykany na kluczyk, montaż ścienny; pojemnik do 500 sztuk ręczniczków papierowych. Kolor: biały sztuka 6 Zad. 26 Zakup wyposażenia zaplecza gospodarczego: 1 szafa gospodarcza Metalowa szafa dwudzwiowa do przechowywania środków czystości, sprzetu sprzątającego, a nawet odzieży. Szafa wyposażona w półki oraz w drążek do zawieszania ubrań. Szafka zamykana zamkiem cylindrycznymi z ryglowaniem w 2 punktach. Wymiary szafy: wys. 180cm, szer. 60cm, gł. 50cm sztuka 1 2 zestaw sprzątający na kółkach Wózek do mycia podłóg wykonany ze stali chromowanej, wyposażony w jedno wiaderko, wyciskarkę szczękową, koszyk na środki czystości lub akcesoria do sprzątania oraz kompletny mop płaski o szerokości 40 cm z mikrofibry. sztuka 1 3 szczotka klik Mop płaski bawełniany kieszeniowy 40 cm - komplet (uchwyt,mop,kij) sztuka 2 4 miotła Szczotka do zamiatania z kijem; posiada 3 rodzaje włosia, zbierania włosów, sierści i kurzu, drążek o dł. 130cm . Szczotka posiada gumowe zakończenia. sztuka 2 5. wiadro Pjemność 16 l z rączką, tworzywo sztuczne sztuka 1 6. metalowa szafka na klucze zamykana skrzyneczka do przechowywania kluczy o solidnej stalowej konstrukcji. Mocowana do ściany. W zestawie naklejki z numerkami oraz 2 klucze. Wymiary: od 20 cm do 25 cm x od 18 cm do 22cm x od 6 cm do 8cm , sztuka 1 Zad. 33 Zakup naczyń: 1 naczynia Zestaw dla 18 dzieci. W skład zestawu wchodzą: naczynia obiadowe z hartowanego białego szkła, odporne na uszkodzenia mechaniczne: 18 talerzy płytkich (średnica 245 mm) , 18 talerzy głębokich (225 mm), 18 talerzy deserowych (155 mm) ; 18 kubków z uchem ze szkła hartowanego (średnica: 78mm, wys. 9, poj. 0,25l) i sztućce (metalowe): 18 łyżek stołowych (dł. 190mm), 18 widelców (dł. 195mm), 18 łyżeczek (dł. 140 mm) zestaw 1 część 3 –(TIK) Zad.27 Komputer przenośny z oprogramowaniem, Zad. 28 Tablica interaktywna z systemem mocowania, Zad. 29 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego, Zad. 30 Zakup cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem, Zad. 31 Zakup telewizora 42 cal 1 Zad.27 Komputer przenośny z oprogramowaniem Parametry minimalne: Procesor: i5-7200U (2 rdzenie, od 2.5 GHz do 3.1 GHz, 3MB cache) Pamięć RAM: 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2133MHz) Dysk twardy: 256 GB SSD SATA III Wbudowane napędy optyczne: Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer Typ ekranu: Matowy LED Przekątna ekranu: 15,6" Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080 (FullHD) Karta graficzna: Intel HD Graphics 620 Wielkość pamięci karty graficznej: Pamięć współdzielona Dźwięk : wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio Kamera internetowa: 1.0 Mpix Łączność: LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Moduł Bluetooth Rodzaje wejść/wyjść: USB 3 - 2 szt., USB 2 - 1 szt., HDMI - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., wyjście słuchawkowe – 1 szt., wejście mikrofonowe - 1 szt., wejście zasilania - 1 szt. Bateria: 2-komorowa, 4000 mAh, Li-Ion Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 PL (wersja 64-bitowa)* Dołączone oprogramowanie: Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku) Dodatkowe informacje: wielodotykowy, intuicyjny touchpad, możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock) Dołączone akcesoria: Zasilacz, torba do przenoszenia - przechowywania Gwarancja: min. 24 miesiące 1 sztuka 2 Zad. 28 Tablica interaktywna z systemem mocowania Parametry minimalne: Przekątna tablicy: min. 83” Format obrazu: 4:3 Przekątna powierzchni roboczej: min. 79" Rodzaj powierzchni: matowa, magnetyczna, porcelanowa (uszkodzenie nie powinno mieć wpływu na działanie tablicy) Sposób obsługi: palec lub dowolny wskaźnik Dokładność odczytu: 1 mm Prędkość kursora: 120”/sekundę Paski skrótów: po obu stronach tablicy Gwarancja: min. 5 lat Akcesoria: zestaw montażowy na ścianie, kabel USB min. 10 m, instrukcja w j. polskim, oprogramowanie w j. polskim Montaż we wskazanym miejscu 1 sztuka 3 Zad. 29 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego Parametry minimalne: technologia druku: laserowa monochromatyczna maks. rozmiar nośnika: A4 rozdzielczość druku w czerni: 1200 x 1200 dpi maks. szybkość druku mono: 40 str./min. pojemność podajnika papieru: 300 szt. druk dwustronny – dupleks: tak typ skanera: płaski z podajnikiem dokumentów (ADF) rozdzielczość skanera: 1200 x 1200 dpi rozdzielczość kopiarki: 1200 x 600 dpi interfejs: USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps zainstalowana pamięć: 256 MB prędkość procesora: 800 MHz wyświetlacz: takautomatyczny podajnik dokumentów (ADF) – 50 arkuszy gwarancja: min. 24 m-cy 1 sztuka 4 Zad. 30 Zakup cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem Parametry minimalne: Wielkość matrycy miliny pikseli 24,2 Czułość ISO 100-12800 Nagrywanie filmów w rozdzielczości FULL HD PrzetworniK CMOS Nośnik danych SD,SDHC Stabilizator obrazu w obiektywie Tryby tematyczne – dziecko, portret, krajobraz, makro i inne Zdjęcia seryjne 5/sek W zestawie futerał i statyw 1 sztuka 5 Zad. 31 Zakup telewizora 42 cal Telewizor led, 42 cale Rozdzielczość 3840/2160 4K Ultra HD Odświeżanie obrazu PQI 1600 Mega kontrast, Smart TV- tak ( Internet wi-fi), Wejście USB 2, Kolor czarny 1 sztuka * parametry równoważności przedstawiono w zał. nr 6 do SIWZ część 4 – Zad. 32 Zakup zmywarki gastronomicznej z wyparzaczem 1 zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem zmywarka z funkcją wyparzania, z dozownikiem płynu myjącego i nabłyszczającego bez podstawy; sterowana elektromechanicznie, czas trwania cyklu 120 na 80 s . Kontrolki kontroli pracy bojlera, 2 pary ramion myjąco- płuczących. Szer. 565 mm gł. 665 mm wys. 835 mm sztuka 1 2. Sprzęt TIK, w tym tablica interaktywna stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: *dot. części III (wykreślić w pozostałych częściach) - posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; - w przypadku komputera przenośnego - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; - są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów - nie krótszy niż 5 lat. 1.2.1.Przedmiot zamówienia obejmuje również (dotyczy części zamówienia, obejmujących dostawę sprzętu TIK, w tym tablice interaktywne) - zapewnienie instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą Przedszkola Publicznego nr 1 w Górze, ul. Żeromskiego 15 przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania; Wykonawca uruchomi oraz skonfiguruje dostarczony przez siebie sprzęt w w/w placówce oświatowej. 1.3. Pomoce dydaktyczne, meble oraz sprzęt wskazany w poszczególnych częściach winien zostać dostarczony przez Wykonawców poszczególnych części zamówienia do wskazanej placówki. 2. Wykonawca oświadcza, że dostarcza sprzęt/meble/pomoce dydaktyczne odpowiadający wymogom określonym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisowi zawartemu w załączniku nr 5 SIWZ (Zbiorczy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z parametrami). 2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiąca integralną część niniejszej umowy. Urządzenia/ meble/pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieużywane, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagane przepisami normy bezpieczeństwa, obowiązujące na terenie Unii Europejskiej oraz posiadać odpowiednie certyfikaty. Dostarczony towar, w szczególności meble, pościel, naczynia nie mogą zawierać drażniących i szkodliwych dla dzieci substancji. Wykonawca przy odbiorze przedmiotu zamówienia winien przekazać dokumenty potwierdzające spełnianie norm, w tym PN-EN oraz certyfikaty. 3.Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa przedmiotu umowy będzie wykonywana zgodnie z warunkami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ (załącznik nr 4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w roz. XI pkt 17 SIWZ: -- wypełniony formularz ofertowy - odpowiednio dla części, dla których Wykonawca składa ofertę - wzór stanowią załączniki do SIWZ nr od 1.1. do 1.4; - wypełniona tabela rozliczeniowa zawarta w załączniku nr 5 do SIWZ– odpowiednio dla danej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę – tabela dla części I,II,III i/lub IV do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną