Przetargi.pl
Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1 do placówek oświatowych Zamawiającego, zgodnie z opisem zawartym w przedmiotowej SIWZ i wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne sprzętu i pomocy dydaktycznych). Zamówienie podzielono na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę w każdej z części postępowania. W sytuacji, gdy Wykonawca składa więcej niż jedną ofertę, oferty należy złożyć na odrębnych formularzach ofertowych na każdą z części, pozostałe załączniki mogą być wspólne. Zakres zamówienia: 1.Część 1 – Dostawa programów multimedialnych do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze: -programy multimedialne – 5 kompletów (po 1 komplecie dla każdej placówki oświatowej); Każdy komplet winien zawierać 4 poniższe programy: a) Program multimedialny do zajęć logopedycznych - służący terapii logopedycznej umożliwiający pracę nad wadami wymowy dla uczniów szkoły podstawowej; b) Program multimedialny do zajęć z dysgrafii – przeznaczony do diagnozy, profilaktyki i terapii dysgrafii oraz nauki pisania i rozwijania motoryki małej u dzieci i młodzieży. Program do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (w tym z symptomami dysgrafii lub obniżonym napięciem mięśniowym). c) Program multimedialny do zajęć dla dyslektyków – przeznaczony do pracy z dziećmi wykazującymi specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Zawierający bazę ćwiczeń oraz kart pracy zapewniających nauczycielom i specjalistom materiały do efektywnej i atrakcyjnej terapii ucznia. d) Program multimedialny do zajęć dla dysortografików – przeznaczony do przeprowadzenia wstępnej diagnozy w zakresie dysortografii, umożliwiający zaplanowanie zajęć terapeutycznych, rejestrację danych - wyników diagnoz oraz przebieg terapii. Minimalne parametry techniczne programów wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ. Część 2 – Dostawa laptopów do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze: -laptopy– 10 szt. (po 2 sztuki dla każdej placówki oświatowej); parametry minimalne wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 24 miesiące. Sprzęt winien spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. 1.1. Wszystkie pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia winny: - posiadać dołączone niezbędne instrukcje, gwarancje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieregenerowane i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, - zostać dostarczone przez osoby upoważnione do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pok. nr 4. Protokół odbioru winien potwierdzać dostawę kompletnego przedmiotu umowy. 2. Wykonawca oświadcza, że dostarcza sprzęt odpowiadający wymogom określonym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisowi zawartemu w załączniku nr 5 SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne pomocy dydaktycznych). 2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiąca integralną część niniejszej umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa pomocy dydaktycznych będzie wykonywana zgodnie z warunkami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy - odpowiednio dla części, dla których Wykonawca składa ofertę - wzór stanowi załącznik do SIWZ nr 1.1. i 1.2. - wypełniona tabela rozliczeniowa zawarta w załączniku nr 5 do SIWZ, odpowiednio dla części, dla których Wykonawca składa ofertę -1a lub 1b; - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich; - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach