Przetargi.pl
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych dla dzieci w 5 oddziałach przedszkoli w Gminie Lądek w ramach projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2763512 , fax. 63 2763512
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26 26
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2763512, fax. 63 2763512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych dla dzieci w 5 oddziałach przedszkoli w Gminie Lądek w ramach projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składają się: Część 1. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych dla dzieci w 5 oddziałach przedszkoli w Gminie Lądek Część 2. Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego do zajęć Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z ww. części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-ladek.pl/index.php?pid=186&&id=1010
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach