Przetargi.pl
„Zakup pomocy dydaktycznych dla 4 międzyszkolnych pracowni przyrodniczych z podziałem na 6 zadań”, na potrzeby realizacji projektu pn. „Czym skorupka za młodu - uczniowie z 13 szkół kształcenia podstawowego Włocławka podnoszą swoje kompetencje” współfinansowanego przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020- RPKP.10.02.02, nr projektu:EF-III.432.558.2016.

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 910866910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup pomocy dydaktycznych dla 4 międzyszkolnych pracowni przyrodniczych z podziałem na 6 zadań”, na potrzeby realizacji projektu pn. „Czym skorupka za młodu - uczniowie z 13 szkół kształcenia podstawowego Włocławka podnoszą swoje kompetencje” współfinansowanego przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020- RPKP.10.02.02, nr projektu:EF-III.432.558.2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla 4 międzyszkolnych pracowni przyrodniczych, z możliwością składania ofert częściowych na 6 zadań (części). Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do następujących placówek: -Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Starodębska 21, Włocławek - Szkoła Podstawowa nr 11,Papieżka 89, Włocławek - Szkoła Podstawowa nr 18,Hutnicza 5/7, Włocławek - Szkoła Podstawowa nr 23, Wyspiańskiego 3, Włocławek Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań: Zadanie 1 – Zakup pomocy dydaktycznych/biologicznych • Komplet składający się z lupy, pudełka do obserwacji i lornetki – 4 komplety • Komplet składający się z zestawów preparatów – 4 komplety • Komplet składający się z modeli szkieletów – 4 komplety • Komplet plansz – 4 komplety • Komplet składający się z atlasów i przewodników – 4 komplety • Mikroskop-wersja zasilana z sieci i/lub z baterii – 60 szt. • Mikroskop z kamerą USB – 4 szt. • Wiatromierz – 28 szt. • Krążek Secchiego – 20 szt. • Szkielet człowieka z ruchomymi elementami – 4 szt. Zadanie 2 – Zakup pomocy dydaktycznych/chemicznych • Komplet przyrządów – 4 komplety • Komplet ochronny – 4 komplety • Mały palnik Bunsena na gaz ( z wymiennymi wkładami) – 8 szt. • Przenośny zestaw do badania wody – 20 szt. Zadanie 3 – Zakup pomocy dydaktycznych/fizycznych • Komplet przyrządów 1 – 4 komplety • Komplet przyrządów 2 – 4 komplety • Teleskop – 4 szt. Zadanie 4 – Zakup pomocy dydaktycznych/geograficznych • Komplet globusów i map – 4 komplety Zadanie 5 – Zakup pomocy dydaktycznych/biurowych • Komplet materiałów biurowych – 4 komplety Zadanie 6 – Zakup pomocy dydaktycznych/rtv i agd Pakiet 1: • Rzutnik multimedialny– 4 szt. • Ekran do rzutnika multimedialnego – 4 szt. • Odtwarzacz CD z głośnikami – 4 szt. • Aparat fotograficzny – 4 szt. • Płyta grzejna – 8 szt. • Lodówka z zamrażalnikiem – 4 szt. Pakiet 2 • Laptop dla nauczyciela – 4 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wraz z załącznikami 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach