Przetargi.pl
Zakup pojemników na odpady komunalne

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Teatralna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
  • Data zamieszczenia: 2020-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    Teatralna 1 a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
    REGON: 23082145700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pojemników na odpady komunalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) 216 sztuk pojemników plastikowych pojemności 240l na odpady zmieszane; 2) 216 sztuk pojemników plastikowych pojemności 240l na odpady biodegradowalne; 3) 234 sztuk pojemników plastikowych pojemności 120l na szkło; 4) 234 sztuk pojemników plastikowych pojemności 120l na plastik; 5) 234 sztuk pojemników plastikowych pojemności 120l na papier; 6) 30 sztuk pojemników plastikowych o pojemności 1100l na odpady zmieszane; 7) 5 sztuk pojemników plastikowych o pojemności 1100l na szkło; 8) 15 sztuk pojemników plastikowych o pojemności 1100l na plastik; 9) 15 sztuk pojemników plastikowych o pojemności 1100l na papier oraz ich transport, rozładunek własnymi siłami i za pomocą własnego sprzętu na terenie magazynu zlokalizowanego przy ulicy Brzoskwiniowej nr 4 w Kruszynie, Gmina Bolesławiec. Zamawiający nie zapewnia rozładunku pojemników. Dostawa bez zapewnionego rozładunku nie zostanie przyjęta. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy, ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w Zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, informacje i załączniki w kolejności jak niżej: 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel., e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru. Zał. nr 1 „Formularz Oferty” i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową za wykonanie pełnego zakresu zamówienia (brutto). 2) Termin wykonania (nie później niż w ciągu 45 dni od dnia zawarcia umowy). 3) Okres gwarancji jakości (min. 24 miesięcy). 4) Informacja o wadium i nr konta, na które należy je zwrócić. 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI pkt. 1 SIWZ jako Zał. nr 2 i 3 oraz w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Zał. nr 7. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach