Przetargi.pl
Zakup pojazdu służbowego, fabrycznie nowego, typu furgon wraz z zabudową specjalną dla potrzeb Straży Miejskiej w Świebodzicach

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6669543 , fax. 074 6669509
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    ul. Rynek 1 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6669543, fax. 074 6669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pojazdu służbowego, fabrycznie nowego, typu furgon wraz z zabudową specjalną dla potrzeb Straży Miejskiej w Świebodzicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opis zawiera minimalne wymagalne w ofercie parametry techniczne i wyposażenia dotyczące przedmiotu zamówienia a Wykonawcy mogą zaoferować rozwiązania o wyższych parametrach technicznych i bogatszym wyposażeniu. 1) Wymagania ogólne: a) Samochód fabrycznie nowy (rok produkcji pojazdu 2008/2009). b) Świadectwo homologacji zgodnie z art.68 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 108 poz. 908 z 2005r. z późn. zmianami). c) Zamawiający dopuszcza pojazd fabrycznie nowy zarejestrowany przez dealera. d) Dostawa pojazdu wraz z zabudową nie może przekroczyć 8 tygodni od daty podpisania umowy. 2) Silnik: a) Silnik wysokoprężny Diesla z turbodoładowaniem. b) Pojemność do 2000 cm3. c) Moc od 40 KW. d) Skrzynia biegów manualna 5-stopniowa. e) Układ przeniesienia napędu na koła osi przedniej. 3) Nadwozie: a) Typu furgon. b) Kolor nadwozia niebieski wraz z obowiązkowym oklejeniem określonym w § 35 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r . w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) tj. pas barwy pomarańczowej o szerokości od 8 do 15 cm. umieszczony wokół pojazdu poniżej dolnej krawędzi okien. Na obu drzwiach przednich pojazdu ponadto umieszczony herb Miasta Świebodzice. Na drzwiach przednich pojazdu oraz pokrywie silnika napis Straż Miejska. c) 5 miejsc siedzących dla pasażerów wraz z kierowcą (2 miejsca z przodu pojazdu dla kierowcy i pasażera, 3 miejsca dla pasażerów w tylnej części pojazdu), 2 miejsca w wyodrębnionym przedziale dla osób zatrzymanych umiejscowionym za rzędem siedzeń tylnych. d) Przedział dla zatrzymanych oddzielony od przedziału pasażerskiego kratą metalową z pleksą, wyposażony w dodatkowe oświetlenie, wentylator nawiewno - wywiewny, z szybami bocznymi okratowanymi od wewnątrz. Przedział dla zatrzymanych z możliwością demontażu. e) Podłoga w przedziale dla osób zatrzymanych wyłożona matą antypoślizgową lub gumową. Ławki dla zatrzymanych wykonane z materiału umożliwiającego łatwe ich oczyszczenie. f) Drzwi tylne dwuskrzydłowe asymetryczne z szybami, wycieraczka szyby tylnej zainstalowana na drzwiach lewych, we wnętrzu dodatkowo zamontowana krata z zamkiem. Szyby w przedziale dla zatrzymanych tj. boczne i tylne oklejone folią przyciemniająca. Przepuszczalność światła przez oklejone szyby w/g obowiązujących przepisów. g) Szyby w drzwiach bocznych przednich sterowane elektrycznie. h) Drzwi tylne boczne przesuwne z prawej strony pojazdu przeszklone, szyby przesuwne po obu stronach przedziału pasażerskiego. 4) Wyposażenie podstawowe: a) ABS. b) Immobilizer w kluczyku. c) Centralny zamek. d) Regulowana kolumna kierownicy. e) Lusterka zewnętrzne regulowane ręcznie lub elektrycznie. f) Układ wspomagania kierownicy-hydrauliczny. g) Poduszka powietrzna dla kierowcy. h) Felgi stalowe. i) Wlew paliwa zamykany na kluczyk, lub zintegrowany z centralnym zamkiem. j) Inne wyposażenie minimum wg. standardów producenta. 5) Wyposażenie dodatkowe: a) Radioodtwarzacz wraz z głośnikami. b) Lampa zespolona (belka świetlna, dwa rotatory halogenowe, napis Straż Miejska, system nagłaśniający, kolor pomarańczowy). c) Komplet felg stalowych wraz z oponami zimowymi. 6) Warunki gwarancji i serwisu: a) Pojazd posiadający gwarancję na silnik i podzespoły nie mniejszą niż 2 lata. b) Gwarancja na perforację korozyjną blach nie mniejsza niż 8 lat. c) Gwarancja na powłokę lakierniczą nie mniejsza niż 3 lata. d) Autoryzowany serwis w odległości od Miasta Świebodzice nie większej niż 30 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341152008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 5.1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia . 5.3.Posiadają sytuację ekonomiczno-finansową zapewniającą wykonanie zamówienia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji. 6.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 6.2.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Dokument potwierdzający autoryzację Wykonawcy udzieloną przez producenta w zakresie handlu i serwisu. 6.3.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. b) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów: l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej). 5 Dokument potwierdzający autoryzację Wykonawcy udzieloną przez producenta w zakresie handlu i serwisu. 6 Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa oraz oświadczenia każdego ze wspólników, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p.1 - 3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- jeżeli taka sytuacja występuje. 8 Podpisany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 6.5.Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 6.6.Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 6.7.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.8.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.2, 3 , 4 a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników oraz oświadczenia każdego ze wspólników, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p.1 - 3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 6.9.Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski: a) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4, tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5, tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach