Przetargi.pl
ZAKUP POJAZDU SAMOBIEŻNEGO DO PROFILOWANIA DRÓG GMINNYCH – RÓWNIARKI DROGOWEJ

Gmina Sadki ogłasza przetarg

  • Adres: 89110 Sadki, ul. Strażacka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 339 39 30 , fax. 52 339 39 59
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadki
    ul. Strażacka 11
    89110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 339 39 30, fax. 52 339 39 59
    REGON: 9235090300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sadki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP POJAZDU SAMOBIEŻNEGO DO PROFILOWANIA DRÓG GMINNYCH – RÓWNIARKI DROGOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa do Zamawiającego używanej samobieżnej równiarki drogowej spełniającej wymagania pojazdu do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawa o ruchu drogowym. Celem niniejszej inwestycji jest zakup wraz z dostawą używanego urządzenia przeznaczonego do równania oraz rozkładania kruszywa na nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Sadki. Podstawowe parametry urządzenia: samobieżność, najstarszy dopuszczalny rok produkcji – 1995 r., napęd 4x6 lub 6x6, sprzęt musi być wyposażony w lemiesz przedni sterowany hydraulicznie oraz środkowy lemiesz sterowany hydraulicznie o szerokości od 3,0 m do 3,5 m z możliwością sterowania w pionie i poziomie i przesuwem pługa w lewo i prawo i umożliwiający skarpowanie, wyposażony w licznik motogodzin. Równiarka musi posiadać deklaracje zgodności CE. Układy przeniesienia napędu i hydrauliczne szczelne bez wycieków potwierdzone gwarancją min. 3 miesiące. Stan ogólny dobry lub bardzo dobry, maszyna sprawna technicznie. Zamawiający wymaga, aby Oferent, którego oferta okaże się najkorzystniejsza na postawie określonych kryteriów specyfikacji, dostarczy kompletną maszynę na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. plac koło Orlika ul. Spacerowa, 89-100 Sadki na koszt własny celem jej sprawdzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wymagania techniczno-jakościowe używanej samobieżnej równiarki drogowej zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanej dostawy. Rozliczenie po protokolarnym pokwitowaniu dostawy. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia zostało określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43221000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 gr.) 9.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 9.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nakło nad Notecią, Nr 45 8179 0009 0030 1266 2000 0010 9.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 9.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Sadki, ul. Strażacka 11, 89-110 Sadki, w pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 9.7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie BIP Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy 2) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 3) Kopię dowodu wniesienia wadium – jeżeli zajdzie konieczność

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach