Gmina Głuszyca ogłasza przetarg
- Adres: 58-340 Głuszyca, Grunwaldzka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8459479 , fax. 748 456 339
- Data zamieszczenia: 2021-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
Grunwaldzka 55
58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
tel. 74 8459479, fax. 748 456 339
REGON: 89071824800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gluszyca.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup pojazdu dostosowanego do przewożenia osób z potrzebami wsparcia w zakresie mobilności.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, zadanie pn.: ”Zakup pojazdu dostosowanego do przewożenia osób z potrzebami wsparcia w zakresie mobilności”. 3.2 Szczegółowy zakres zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ 3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.4 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. 3.5 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, 3.6 Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 3.7 Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania (gwarancja obejmuje w szczególności: podzespoły mechaniczne i elektryczne, powłokę lakierniczą, zabudowę do przewozu osób niepełnosprawnych, perforację nadwozia) 3.8 Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do IDW) cenę realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3.9 Zamówienie planowane do dofinansowania w ramach projektu „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym POWER 2014-2020 3.10 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 3.11 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.12 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.13 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.14 Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.15 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Głuszyca reprezentowana przez Burmistrza Miasta Głuszycy z siedzibą ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Głuszyca jest Pan Kacper Lepiocha – kontakt: iod@eduodo.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup samochodu wieloosobowego do przewozu pacjentów do poradni specjalistycznych oraz samochodu dostawczego z przeznaczeniem zaopatrzenia bieżącego Szpitala.
Dodano: 2024-03-11 - Zakup samochodu osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze (III)
Dodano: 2023-10-31 - „Dostawa nowego samochodu osobowego wersja combi w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29, we Wrocławiu.”
Dodano: 2023-09-21 - ZAKUP SAMOCHODU 9-OSOBOWEGO Z WINDĄ, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W TYM NA WÓZKACH INWALIDZKICH, NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWICACH WIELKICH.”
Dodano: 2023-09-20 - ZAKUP SAMOCHODU 9-OSOBOWEGO Z WINDĄ, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W TYM NA WÓZKACH INWALIDZKICH, NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWICACH WIELKICH.”
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa 9- osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu w ramach zadania "Przewóz osób do dializ"
Dodano: 2023-08-21 - Dostawa trzech sztuk samochodów osobowych na potrzeby transportu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa samochodu elekt. typu BUS (mikrobusu elektrycznego) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu (część II)- III postępowanie
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lubinie
Dodano: 2023-06-12 - ZP/TP/11/2023 Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego wraz z wyposażeniem dla Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
Dodano: 2023-05-17