Przetargi.pl
Zakup pojazdu do zbioru odpadów komunalnych w Gminie Rokietnica

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-090 Rokietnica, ul. Pocztowa 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-61 814 57 43 , fax. 0-61 814 58 38
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o.
    ul. Pocztowa 3 3
    62-090 Rokietnica
    tel. 0-61 814 57 43, fax. 0-61 814 58 38
    REGON: 63080898700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pojazdu do zbioru odpadów komunalnych w Gminie Rokietnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup fabrycznie nowego pojazdu do zbioru odpadów komunalnych w Gminie Rokietnica- szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnosić w formie pieniądza. Wykonawca wniesie na konto Zamawiającego: Poznański Bank Spółdzielczy Oddział w Rokietnicy nr: 85 9043 1041 2041 0023 9471 0001. Na pozostałe formy wniesienia wadium Zamawiający nie wyraża zgody. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 29.01.2010 r. do godz. 9:30. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu otwarcia ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy o zamówieniach publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art.22 ust. 1-4 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Dysponują ilością sprzętu i pracowników, która zapewni realizację przedmiotu zamówienia, 5.Są podmiotem zajmującym się prowadzeniem działalności handlowej w zakresie obrotu samochodami i elementami specjalistycznego ich wyposażenia, co winno wynikać z załączonego do oferty odpisu z rejestru przedsiębiorców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 z dnia 31.12.2009 r.) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz zgodnie z art. 44 spełnia warunki art. 22 ust. 1 (Prawo zamówień publicznych). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa ta musi zawierać postanowienie o solidarnej odpowiedzialności stron umowy za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego objętego niniejszą specyfikacją. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 ÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach