Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 62-090 Rokietnica, ul. Pocztowa 3
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 0-61 814 57 43 , fax. 0-61 814 58 38
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o.
ul. Pocztowa 3 3
62-090 Rokietnica
tel. 0-61 814 57 43, fax. 0-61 814 58 38
REGON: 63080898700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pojazdu do zbioru odpadów komunalnych w Gminie Rokietnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup fabrycznie nowego pojazdu do zbioru odpadów komunalnych w Gminie Rokietnica- szt. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnosić w formie pieniądza. Wykonawca wniesie na konto Zamawiającego: Poznański Bank Spółdzielczy Oddział w Rokietnicy nr: 85 9043 1041 2041 0023 9471 0001. Na pozostałe formy wniesienia wadium Zamawiający nie wyraża zgody. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 29.01.2010 r. do godz. 9:30. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu otwarcia ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy o zamówieniach publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art.22 ust. 1-4 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Dysponują ilością sprzętu i pracowników, która zapewni realizację przedmiotu zamówienia, 5.Są podmiotem zajmującym się prowadzeniem działalności handlowej w zakresie obrotu samochodami i elementami specjalistycznego ich wyposażenia, co winno wynikać z załączonego do oferty odpisu z rejestru przedsiębiorców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 z dnia 31.12.2009 r.) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz zgodnie z art. 44 spełnia warunki art. 22 ust. 1 (Prawo zamówień publicznych). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa ta musi zawierać postanowienie o solidarnej odpowiedzialności stron umowy za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego objętego niniejszą specyfikacją. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 ÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Numer sprawy P4/2015. Nazwa zadania: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym i jednym kontenerem.
Dodano: 2015-06-15 - Dostawa samochodu ciężarowego do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2014-10-29 - Numer sprawy: P1/2014. Nazwa zadania: Dostawa używanego pojazdu - śmieciarki do selektywnej zbiórki odpadów z zabudową podzieloną na dwie komory zasypowe w proporcji 1/3 i 2/3.
Dodano: 2014-01-10 - Zakup używanego małogabarytowego pojazdu z urządzeniem bramowym do transportu kontenerów. Numer sprawy: P4/2011.
Dodano: 2011-11-08 - Zakup i dostawa samochodu specjalistycznego (śmieciarki) na podwoziu dwuosiowym o dopuszczalnej masie całkowitej max 6.500 kg i pojemności skrzyni ładunkowej nie mniej niż 6-7 m3.
Dodano: 2010-05-17 - Zakup samochodu ciężarowego o nadwoziu specjalizowanym do zbierania i wywozu odpadów komunalnych, na podwoziu, trzyosiowym o masie DMC 26 ton o pojemności skrzyni ładunkowej na odpady około 22m3
Dodano: 2009-10-02 - Leasing operacyjny z opcją wykupu samochodu ciężarowego o nadwoziu specjalizowanym do zbierania i wywozu odpadów komunalnych na podwoziu trzyosiowym o masie DMC 26 ton o pojemności skrzyni ładunkowej na odpady około 22m3
Dodano: 2009-04-02