Przetargi.pl
Zakup pojazdów samochodowych

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pojazdów samochodowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 4 pojazdów samochodowych w podziale na trzy zadania w ramach zamówienia podstawowego oraz zakup 3 pojazdów samochodowych w ramach prawa opcji: 1.1. zadanie nr 1 – Pojazd osobowy nieoznakowany małolitrażowy – szt. 1 w ramach zamówienia podstawowego i szt. 1 w ramach prawa opcji; 1.2. zadanie nr 2 – Pojazd osobowy nieoznakowany małolitrażowy – szt. 2 w ramach zamówienia podstawowego i szt. 1 w ramach prawa opcji; 1.3. zadanie nr 3 – Pojazd osobowy nieoznakowany o nadwoziu typu sedan/liftback – szt. 1 w ramach zamówienia podstawowego i szt. 1 w ramach prawa opcji; 2. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 2.1 załączniku nr 1 do SIWZ –formularz ofertowy; 2.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy; 2.3 załączniku nr 3.1. do SIWZ – specyfikacja techniczna (OPZ) dla zadania nr 1; 2.4 załączniku nr 3.2. do SIWZ – specyfikacja techniczna (OPZ) dla zadania nr 2; 2.5 załączniku nr 3.3. do SIWZ – specyfikacja techniczna (OPZ) dla zadania nr 3; 2.6 załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy; 2.7 załącznik nr 5 do SIWZ – protokół odbioru; 2.8 załączniku nr 6 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej. 3. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy dla danego zadania będą fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2020 i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go. 4. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Specyfikacji technicznej - załącznik nr 3.1., 3.2., 3.3. do SIWZ. 5. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji oferowanych samochodów dla danego zadania. 6. Zamawiający żąda załączenia do oferty wyciągu ze świadectwa homologacji typu pojazdu bazowego lub świadectwo zgodności WE pojazdu bazowego dla danego zadania, zgodnie załącznikami nr 3.1 i/lub 3.2 i/lub 3.3 do SIWZ. Wyciąg stanowi treść oferty i winien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził spełnienie wszystkich wymagań technicznych dla pojazdu określonych w załączniku nr 3.1. i/lub 3.2. i/lub 3.3. do SIWZ poprzez zaznaczenie poszczególnych danych w oficjalnych katalogach (w języku polskim) producenta/importera pojazdu, zawierających dane techniczne oraz wyposażenie pojazdu bazowego. Katalog stanowi treść oferty i winien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 8. Zgodnie z art. 30 ustawy PZP, w miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia podstawowego jak i zamówienia w ramach prawa opcji, do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 10. Zamawiający wymaga, aby pojazd był objęty gwarancją: 10.1. dla zadania nr 1: Pojazd musi być objęty gwarancją bez limitu przebiegu kilometrów na okres: a) min. 24 miesięcy bez limitu kilometrów - gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, b) min.24 miesięcy - gwarancja na powłokę lakierniczą, c) min. 72 miesięcy - gwarancja na perforację elementów nadwozia, d) min. 36 miesięcy - gwarancja na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 10.2. dla zadania nr 2: Pojazd musi być objęty gwarancją bez limitu przebiegu kilometrów na okres: a) min. 24 miesięcy bez limitu kilometrów - gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, b) min. 24 miesięcy - gwarancja na powłokę lakierniczą, c) min. 72 miesięcy - gwarancja na perforację elementów nadwozia, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 10.3. dla zadania nr 3: Pojazd musi być objęty gwarancją bez limitu przebiegu kilometrów na okres: a) min. 24 miesięcy bez limitu kilometrów - gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, b) min. 24 miesięcy - gwarancja na powłokę lakierniczą, c) min. 72 miesięcy - gwarancja na perforację elementów nadwozia, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 11. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w załączniku nr 3.1., 3.2., 3.3. do SIWZ - specyfikacja techniczna. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. 13. CPV: 34110000-1 – samochody osobowe 14. Zamawiający żąda załączenia do oferty listy autoryzowanych stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu dla danego zadania podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 15. Zamawiający żąda, aby dostarczane pojazdy miały wykonane przez Wykonawcę i na jego koszt przeglądy zerowe, co musi być potwierdzone w dokumentacji każdego z pojazdów. 16. Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zakupywanych pojazdów maksymalnie po 1 sztuce dla każdego zadania. Samochody zakupione w ramach prawa opcji będą tożsame z samochodami zaoferowanymi w ramach zamówienia podstawowego, a ich ceny jednostkowe będą identyczne jak pojazdów oferowanych w ramach zamówienia podstawowego. Miejsce dostawy pojazdów w ramach prawa opcji będzie tożsame z dostawą zamówienia podstawowego natomiast ilości pojazdów będących przedmiotem dostawy w ramach prawa opcji Zamawiający wskaże Wykonawcy na etapie podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. 17. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 18. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia odszyfrowania, otwarcia tj. upublicznienia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 4. Oświadczenie, że w przypadku nie podania okresu gwarancji Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej określonej przez Zamawiającego, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 5. Wskazania marki, modelu i wersji oferowanych samochodów w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 roku i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 7. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 8. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy PZP Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie* / nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………….. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku ……….…………..” 9. Wyciąg ze świadectwa homologacji analogicznego (ten sam typ, model, marka, wersja wyposażeniowa) do zaoferowanego typu pojazdu bazowego lub świadectwo zgodności WE pojazdu analogicznego do zaoferowanego typu pojazdu bazowego. Zgodnie ze specyfikacją techniczną. Ww. dokument jest niezbędny do określenia parametrów zaoferowanego pojazdu i stanowi treść oferty. 10. Oficjalny katalog (w języku polskim) producenta/importera pojazdu, zawierający dane techniczne oraz wyposażenie pojazdu bazowego z zaznaczeniem danych potwierdzających spełnienie warunków specyfikacji technicznej wskazanych w załączniku nr 3.1 i/lub 3.2 i/lub 3.3 do SIWZ. Niniejszy katalog jest elementem oferty i służy do określenia parametrów zaoferowanego pojazdu. 11. Lista autoryzowanych stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu. Niniejsza lista jest elementem oferty. 12. Oświadczenie Wykonawcy że wartość oferty obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją umowy, w tym związane z dostarczaniem pojazdów do siedziby Zamawiającego, cena uwzględnia wszystkie opłaty w szczególności koszty dojazdu i rozładunku oraz wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT) oraz że ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy złożone na załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 13. Oświadczenie dot. współczynnika masy pojazdu bazowego do maksymalnej mocy netto silnika oferowanego pojazdu złożone na załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 14. Oświadczenie dot. pojemności silnika złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 16. Oświadczenie Wykonawcy, iż (w przypadku prawa opcji) samochody zakupione w ramach opcji będą tożsame z samochodami zaoferowanymi w ramach zamówienia podstawowego, a ich ceny jednostkowe będą identyczne jak pojazdów oferowanych w ramach zamówienia podstawowego złożone na załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 17. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 18. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 19. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 20. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 21. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 22. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 23. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach