Przetargi.pl
Zakup podstawowych szkiełek mikroskopowych oraz szkiełek nakrywkowych

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02034 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. Wawelska
    02034 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
    REGON: 28836600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup podstawowych szkiełek mikroskopowych oraz szkiełek nakrywkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa podstawowych szkiełek mikroskopowych oraz szkiełek nakrywkowych, dla Pracowni Technik Patologicznych Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie (2 pakiety): - pakiet 1 - podstawowe szkiełka mikroskopowe, - pakiet 2 - szkiełka nakrywkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33793000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 4.1. Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 4.2. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1.1 i/lub 1.2 do SIWZ; 4.3. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 4.4. Wykaz załączonych próbek - załącznik nr 7 do SIWZ. 4.5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące RODO - załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach