Przetargi.pl
"Zakup podkładek żelowych pod nadgarstek oraz lampek biurkowych LED” – 2 części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 07218174100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Nie dotyczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup podkładek żelowych pod nadgarstek oraz lampek biurkowych LED” – 2 części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część I – Zakup podkładek żelowych pod nadgarstek a) Przedmiotem zamówienia jest zakup podkładek żelowych pod nadgarstek; b) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 599 sztuk podkładek żelowych pod nadgarstek; c) Parametry techniczne: • podkładka żelowa pomagająca utrzymać nadgarstek w prawidłowej pozycji w trakcie pracy przy komputerze; • wypełnienie żelowe, które pozostaje chłodne mimo długotrwałego kontaktu ze skórą; • antypoślizgowa podstawa zapobiegająca przesuwaniu się podkładki po powierzchni biurka; • część podkładki pod myszkę pokryta jest poliestrem, który nadaje się do użytkowania pod wszystkie myszki. d) Podkładki żelowe muszą być fabrycznie nowe, zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach (oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości). 2) Część II – Zakup lampek biurkowych LED a) Przedmiotem zamówienia jest zakup lampek biurkowych LED; b) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 121 lampek biurkowych LED; c) Parametry techniczne: • lampka nabiurkowa do doświetlenia stanowiska pracy dająca światło LED; • lampka posiadająca 3 stopniową regulację barwy światła (zimna, ciepła, naturalna) oraz 5 stopniową regulację jasności świecenia. d) Lampki biurkowe LED muszą być fabrycznie nowe, zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach (oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta przetargowa (w oryginale). 2) Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt. V ppkt. 9 SIWZ stanowiące Załącznik nr 1.1a-1.2a do SIWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 3) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6.1-6.2 (w zależności od części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę) do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną