Przetargi.pl
Zakup pochwytów dla osób niepełnosprawnych

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8172166 (-67) , fax. 033 8173463
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej
    ul. Słoneczna 83 83
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 033 8172166 (-67), fax. 033 8173463
    REGON: 00029760300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pochwytów dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pochwytów dla osób niepełnosprawnych A Łazienki dla osób niepełnosprawnych przy pokojach II piętro Przewiązki: - podpora kątowa 70/50 prawa /kryte mocowania/ 2szt - podpora stojąca uchylna 2szt - poręcz skośna 60cm /kryte mocowania/ 2szt B/ Łazienki dla osób niepełnosprawnych/ parter, l piętro. II piętro/ - poręcz uniwersalna dl.55cm /kryte mocowania 3 szt prawe, 3 szt lewe 3 szt 3 szt 5 szt 4 szt 3 szt. 2 szt 1 szt. - poręcz stojąca uchylna - poręcz skośna 60cm /kryte mocowania/ C/ Gabinet hydroterapii - poręcz uniwersalna dł.75cm mocowana do podłogi - poręcz skośna 60cm / kryte mocowania/ D/ Gabinet fizykoterapii - poręcz skośna 60cm /kryte mocowania/ E/ Gabinet masażu - poręcz prosta 45cm/kryte mocowania / - poręcz uniwersalna dł.75cm mocowana do podłogi UWAGA! Wszystkie pochwyty w kolorze białym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331962002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP oraz muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 3. Prowadzą działalność zgodną z charakterem zamówienia i posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie należy załączyć do składanej oferty na potwierdzenie spełnienia warunków. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie - odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert ( zaświadczenia składają wszystkie podmioty występujące w ofercie tj. Wykonawcy oraz podmioty tworzące konsorcja), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informację składają wszystkie podmioty składające ofertę), d) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego ofertę. 5. Ponadto do oferty należy załączyć: a) formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) oświadczenie (załącznik nr 2), c) zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3) 6. Brak jakichkolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl bip.silesia-region.pl/bzlrjaworze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach