Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 04073 Warszawa, ul. Grenadierów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
ul. Grenadierów
04073 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
REGON: 215398900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pierwszego wyposażenia zmodernizowanego Pawilonu V w zakresie sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu (wyposażenia) medycznego (aparatury medycznej), zwanego dalej również „asortymentem”. Przez dostawę należy rozumieć dostarczenie asortymentu do siedziby Zamawiającego (Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa) wraz z wniesieniem go do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez pracownika (pracowników) Zamawiającego. Szczegółowy wykaz ilości asortymentu (sprzętu) znajduje się w załączniku nr 2.1 - 2.4 do SIWZ – formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowy opis rodzaju asortymentu oraz jego parametry i wszelkie wymagania dotyczące serwisów, przeglądów, przeszkolenia personelu, gwarancji itp. przedstawione zostały w załączniku nr 4.1 - 4.4 do SIWZ (właściwości techniczno-użytkowe). Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych, zapakowanego fabrycznie w oryginalnych opakowaniach. W ramach dostawy (w ramach zaoferowanej ceny ofertowej) Zamawiający wymaga również: 1) przeszkolenia pracowników (dla pozycji / pakietów w przypadku których jest to wymagane zgodnie z „właściwościami techniczno-użytkowymi”); 2) zaoferowanie gwarancji i serwisu zgodnie z wymogami Zamawiającego wskazanymi we „właściwościach techniczno-użytkowych”; 3) dołączenia do asortymentu ulotek w języku polskim, zawierających wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje; 4) dołączenia do asortymentu instrukcji w języku polskim dotyczącej jego obsługi i przechowywania; 5) spełnienia wszelkich wymogów określonych w SIWZ i umowie związanych z asortymentem, jego dostawą, wymaganą dokumentacją oraz przeszkoleniem personelu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy); 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy); 5) Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ w zakresie pakietów (wypełnienie załącznika dla wszystkich pozycji z danego pakietu) na które ofertę składa Wykonawca. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania, każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe w niniejszym postępowaniu (oświadczenie jest wiążące w zakresie części zamówienia (pakietów) na które Wykonawca złożył ofertę).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 24 miesięcy - powtórzenie 3
Dodano: 2023-12-04 - Zakup urządzenia do terapii rezonansem stochastycznym – 2 szt.
Dodano: 2023-11-13 - Zakupu narzędzi systemu chirurgicznego daVinci X
Dodano: 2023-07-04 - zakup myjni- dezynfektora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
Dodano: 2023-06-16 - Zakup aparatury medycznej
Dodano: 2023-02-02 - ZP-8-2022 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
Dodano: 2022-11-15 - Dostawa środków kontrastowych do badań diagnostyki obrazowej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia
Dodano: 2022-07-12 - Zakup folii 5 sztuk oraz taśmy lakierniczej 5 sztuk.
Dodano: 2021-08-24 - CI-Ca Dializat, 4% Citrate solution
Dodano: 2021-05-27 - Azom
Dodano: 2021-05-27