Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 296 200 , fax. 683 255 808
- Data zamieszczenia: 2020-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Zyty 26
65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 683 296 200, fax. 683 255 808
REGON: 97077323100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpital.zgo.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacji budynku L – etap II (Onkologia) w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o.” – meble i wyposażenie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacji budynku L – etap II (Onkologia) w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o – meble i wyposażenie. Zamówienie obejmuje 5 zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa mebli biurowych dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 2 - Dostawa siedzisk i krzeseł dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 3 - Dostawa wyposażenia biurowego dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 4 - Dostawa mebli i wyposażenia medycznego dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 5 - Dostawa łóżek medycznych dla Oddziału Onkologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 -6 do SIWZ. Uwaga: 1. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 186) oraz aktami wykonawczymi do niej. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach 3. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 4. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100), Zadanie nr 2: 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100), Zadanie nr 3: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100), Zadanie nr 4: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100), Zadanie nr 5: 5 200,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100). Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wnoszenia wadium określono w rozdziale XVIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa powyżej w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa powyżej dotyczące tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2-6 do SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wraz z e zmianą użytkowania budynku Szkoły Podstawowej na Środowiskowy Dom Samopomocy w miejscowości Siedlnica – etap II. ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ ,MEBLI WRAZ ZE SPRZĘTEM AGD, II postępow.
Dodano: 2023-10-27 - Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacji budynku L – etap II (Onkologia) w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o.” – meble i wyposażenie.
Dodano: 2021-03-16 - Zakup, dostarczenie, wniesienie oraz montaż mebli dla Ośrodka Adopcyjnego w Gorzowie Wlkp. oraz Ośrodka Adopcyjnego w Zielonej Górze, Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Dodano: 2020-11-13 - Wyposażenie mieszkania w położonego w Gubinie przy ul. Różanej nr 22/1, 66-620 Gubin
Dodano: 2019-10-15 - Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Onkologii oraz innych komórek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2019-10-07 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli, foteli oraz szaf ubraniowych dla Klinicznego Oddziału Chirurgii Klatki Piersiowej – Pracownia Bronchoskopii
Dodano: 2019-06-19 - Dostawa i wykonanie wyposażenia sal wystawowych w OEPL z siedzibą w Jeziorach Wysokich w Nadleśnictwie Lubsko.
Dodano: 2017-08-25