Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-306 Nowy Sącz, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10 , fax. 018 415 37 62
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu
ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 5
33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, fax. 018 415 37 62
REGON: 49065816800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pierwszego wyposażenia łączności i informatyki w ramach realizacji zadań: Rozbudowa Placówki SG w m. Zakopane i Rozbudowa budynku garażowo-magazynowego SGS w m. Nowy Sącz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 - 25 szt., 2. Komputer przenośny typ notebook 10 - szt., 3. Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt., 4. Drukarka monochromatyczna laserowa sieciowa -13 szt. 5. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia warunków wymienionych w punkcie 3.1. SIWZ dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów złożonych w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta cenowa (wzór formularza załącznik nr 2). 2.Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3). 3.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, b) opis techniczny oferowanych urządzeń. 4. W przypadku o którym mowa w pkt 1.16, pełnomocnictwo dla pełnomocnika reprezentującego Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 4.5. i 4.6. należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność powinny zostać uaktualnione w trybie wskazanym w pkt 1.13.b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego - sprawa nr VIII/ZKnW/16
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i skanerów
Dodano: 2016-04-15 - Dostawę sprzętu komputerowego: komputery, monitory, drukarki
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2016-03-09 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy trzech zestawów komputerowych dla Jagiellońskiego Centrum Rozwoju Leków Uniwersytetu Jagiellońskiego. (Nr postępowania: CRZP/UJ/76/2016)
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa sprzętu komputerowego (DFZP-LS-271-7/2016)
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa sprzętu komputerowego na wyposażenie Sali edukacyjnej w Zamku Pieskowa Skała - sprawa nr I/ZKnW/16
Dodano: 2016-02-08 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy trzech zestawów komputerowych dla Jagiellońskiego Centrum Rozwoju Leków Uniwersytetu Jagiellońskiego. (Nr postępowania: CRZP/UJ/507/2015)
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją do Urzędu Gminy Kościelisko - II przetarg nieograniczony
Dodano: 2015-12-15