Przetargi.pl
ZAKUP PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 171, GIMNAZJUM NR 120 ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 94

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła ogłasza przetarg

  • Adres: 05-075 Warszawa, ul. 1 Praskiego Pułku 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 773-60-27 , fax. 022 773-60-99
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
    ul. 1 Praskiego Pułku 33 33
    05-075 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 773-60-27, fax. 022 773-60-99
    REGON: 01525966300193
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 171, GIMNAZJUM NR 120 ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 94
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem Sprzedawcy oraz rozstawienie we wskazanych przez Zamawiającego salach pierwszego wyposażenia dla: - Szkoły Podstawowej nr 171 i Gimnazjum nr 120 w Warszawie; - Zespołu Szkół nr 94 w Warszawie, określonego w załączniku wraz z opisem zawartym w Opisie technicznym mebli. Zamawiający wymaga aby meble były nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert, oraz wykonane zostały z bezpiecznych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6. miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; minimum jednej dostawy mebli do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,- zł (brutto) lub zamiennie: - dwóch dostaw mebli do placówek oświatowych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,- zł (brutto) każda lub: - trzech dostaw mebli do placówek oświatowych na kwotę nie mniejszą niż 50 000,- zł (brutto) każda . Wykazane dostawy muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania dostaw oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) proponowane wyroby muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami - potwierdzającymi dopuszczenie oferowanych produktów do stosowania w placówkach edukacyjnych i pomieszczeniach biurowych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający dokona oceny powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 3) wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy mebli do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,- zł (brutto) lub zamiennie: - dwóch dostaw mebli do placówek oświatowych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,- zł (brutto) każda lub: - trzech dostaw mebli do placówek oświatowych na kwotę nie mniejszą niż 50 000,- zł (brutto) każda. Wykazane dostawy muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania dostaw oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 2 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 4) dokumenty potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom jak i opisowi przedmiotu zamówienia: a) ważny certyfikat lub deklarację zgodności z PN-ISO 5970:1994 (meble szkolne), b) ważny certyfikat lub deklarację zgodności z PN-F- 06009:2001 (stoliki i krzesła); 4) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 3 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu, 5) wykaz - Części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 4 (w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom - należy określić zakres jak i wartość zleconych prac) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 7) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie i zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 -wykaz pierwszego wyposażenia sal, bibliotek, stołówek-. - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach