Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
- Data zamieszczenia: 2011-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
ul. Robotnicza 12 12
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
REGON: 53051784000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pieczywa i wyrobów cukierniczych do Przedszkola Publicznego Nr 11 w Brzegu na rok 2011. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, a Zamawiający do odebrania produktów żywnościowych, zwanych w dalszej treści wzoru umowy produktami, których asortyment, ilość, jakość i ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, zgodnie ze złożoną ofertą przetargową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów w ramach maksymalnej kwoty określonej w § 3 ust.3 wzoru umowy, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach, niż zostały przewidziane w załączniku do umowy. W związku z powyższym zmniejszeniu ulegnie wartość brutto umowy, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Strony przewidują możliwość zmiany wskazanego w ofercie określonego produktu, o ile wykonawca wykaże, że jego dostarczenie stało się niemożliwe z przyczyn od niego niezależnych, a w szczególności zaprzestania ich produkcji. Na zmianę określonego produktu Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego na piśmie. W takim wypadku Wykonawca zobowiązuje się wskazać przyczynę zmiany określonego produktu, oraz zaoferować produkt zamienny o cechach jakościowych odpowiadających produktowi oferowanemu poprzednio. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty, o których mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia dostawy. Za zlecenie pisemne uznaje się także zlecenie dokonane za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiany towar, o którym mowa w § 1ust. 6 wzoru umowy, w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione produkty do siedziby przedszkola przy ul. Spacerowej 3 w Brzegu własnym środkiem transportu, spełniającym warunki zgodnie z zasadami GMP/GHP oraz zobowiązuje się posiadać środek transportu dopuszczony przez PPiS do przewożenia żywności. Wykonawca zobowiązuje się przedkładać każdorazowo na żądanie Zamawiającego do wglądu dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w zdaniu poprzednim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty odpowiadające właściwym przepisom prawa, w szczególności przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn.: Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami), ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U z 2006r Nr 17 poz. 127 z późn. zmianami) oraz przepisom aktów wykonawczych. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z normą ISO 22000:2005 Systemy zarządzania bezpieczeństwem żywności - Wymagania dla wszystkich organizacji łańcucha żywnościowego. Wykonawcy z tytułu realizacji umowy przysługuje wynagrodzenie stanowiące iloczyn ceny jednostkowej zawartej w ofercie oraz ilości dostarczonych faktycznie produktów na podstawie zamówień jednostkowych. Ceny wskazane w ofercie nie ulegają zmianie w okresie wykonywania umowy. W przypadku, o którym mowa w z zastrzeżeniem §1 ust. 5 wzoru umowy, cenę produktu ustala Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, przy czym cena ta nie może być wyższa niż cena dotychczas oferowanego produktu. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół / protokóły odbioru dostarczonych produktów zawierający wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe, potwierdzony przez Strony umowy lub ich upoważnionych przedstawicieli. W przypadku dostarczenia produktów wadliwych lub niezgodnych z postanowieniami wzoru umowy, Strony sporządzą protokół zwrotu produktów, zawierający wyszczególnienie ilości i podstawę zwrotu. Faktury będą wystawiane maksymalnie 2 razy w miesiącu zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i dokumentami, o których mowa w § 4 ust.1i 2 wzoru umowy. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Oryginały faktur, o których mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy będą doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, a dowodem ich odbioru będzie podpis osoby na kopii faktury upoważnionej przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty do siedziby Zamawiającego w terminie jednego dnia od dnia otrzymania zlecenia dostawy, przy czym dostawa winna być dokonywana w godzinach od 7.00 do 8.30 . Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem, o którym mowa w § 1ust. 6 wzoru umowy na zasadach i zgodnie z postanowieniami umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów, w przypadku gdy są nieświeże lub przeterminowane, niezgodne jakościowo i ilościowo z bieżącym zamówieniem; dokumentem potwierdzającym zwrot towaru jest Protokół zwrotu, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego lub ich upoważnionych przedstawicieli. W sytuacjach spornych dotyczących jakości o odbiorze towaru decyduje Zamawiający. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze wad dostarczonych produktów lub innych niezgodności jakościowych lub asortymentowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 1 godz. dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. Towar, o którym mowa w § 5 ust.3 wzoru umowy, zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii produktów. W przypadku nie dostarczenia produktów zwróconych zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 3 wzoru umowy, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu towaru na koszt i ryzyko Wykonawcy, a należność za zakupione produkty ma prawo potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy. Częstotliwość dostarczania towaru uzależniona jest od potrzeb Zamawiającego, maksymalnie 5 razy w tygodniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieczywa i mrożonek
Dodano: 2015-07-28 - Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa pieczywa, nabiału i mrożonek.
Dodano: 2014-07-08 - Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
Dodano: 2014-01-03 - Dostawa pieczywa
Dodano: 2013-11-13 - P/28/2013 DOSTAWA PIECZYWA
Dodano: 2013-10-28 - Bieżące dostawy pieczywa dla Aresztu Śledczego w Prudniku. Nr sprawy nadany przez zamawiającego: DKw-220-3/2013/Ż/7659
Dodano: 2013-06-11 - Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
Dodano: 2013-01-03 - DLG/288/6/12 Zakup i dostawa pieczywa
Dodano: 2012-10-05 - Sukcesywna dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Dodano: 2012-06-28