Przetargi.pl
Zakup piasku i soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582891 , fax. 025 7582891
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219 219
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582891, fax. 025 7582891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup piasku i soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zakup 300 Mg soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie. Część II. Zakup 2500 Mg piasku do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy Pzp. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Sól drogowa musi odpowiadać wymaganiom zawartym w Polskiej Normie PN-86/C-84081/02 o parametrach soli typu DR. Na potwierdzenie Wykonawca załączy do oferty świadectwo jakości (aktualna opinia techniczna) oferowanej soli, wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów potwierdzające przydatność soli do zwalczania śliskości. 4. Piasek musi być należytej jakości i być przydatnym do zwalczania śliskości w zimowym utrzymaniu dróg oraz spełniać wymagania normy PN-B-11113:1996[4]. Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że kopalnia z której pochodzi dostarczany piasek posiada koncesję na powyższe oraz dokument stwierdzający przydatność piasku do zwalczania śliskości, tj. badania laboratoryjne przeprowadzone w 2009r. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie przyszłej umowy zgodnie z jej postanowieniami. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, o którym mowa wyżej. Powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, skład konsorcjum oraz zakres umocowania pełnomocnika. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: -reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, -zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, -złożenie oferty wspólnie, -prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnik i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, jak na załączonym DRUKU ZP-17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferty na Część I i/lub Część II, oraz następujące dokumenty poświadczające i niezbędne informacje: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do 10 oraz ust. 2, pkt 1 do 4 ustawy. 5. Na potwierdzenie, że sól drogowa odpowiada wymaganiom zawartym w Polskiej Normie PN-86/C-84081/02 o parametrach soli typu DR, Wykonawca załączy do oferty świadectwo jakości (aktualna opinia techniczna) oferowanej soli, wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów potwierdzające przydatność soli do zwalczania śliskości. 6. Na potwierdzenie, że piasek spełnia wymagania normy PN-B-11113:1996[4] oraz jest należytej jakości i jest przydatny do zwalczania śliskości w zimowym utrzymaniu dróg, Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, że kopalnia z której pochodzi dostarczany piasek posiada koncesję na powyższe oraz dokument stwierdzający przydatność piasku do zwalczania śliskości, tj. badania laboratoryjne przeprowadzone w 2009r. 7. Dane dotyczące Konsorcjum (jeśli dotyczy). 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach