Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00608 Warszawa, Al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
- Data zamieszczenia: 2018-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Al. Niepodległości 190
00608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
REGON: 1251326200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 Części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 Części: CZĘŚĆ 1 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4, A3 i ozdobnego papieru o fakturze płótna na potrzeby Centrali KRUS oraz papieru kserograficznego format A4 z dostawą i rozładunkiem do ośrodka obliczeniowego Asseco Data Systems S.A. Bydgoszcz. Warunki dostaw: 1. Papier format A4 w ilości 9 140 ryz jest wartością stałą w okresie trwania umowy a jego dostawy będą odbywały się do siedziby Asseco Data Systems SA w Bydgoszczy, zgodnie z Harmonogramem dostaw wskazanym w załączniku nr 1 do umowy dla Części 1 zamówienia (Rozdział II SIWZ, wzory umów). Zamawiający deklaruje jego realizację na poziomie 100% ilości wskazanej w niniejszym punkcie przedmiotu zamówienia. 2. Pozostałe ilości papieru format A4 tj. 2500 ryz, papier format A3 – 5 ryz oraz papier ozdobny – 200 opakowań odbywać się będą do siedziby Zamawiającego Al. Niepodległości 190 w Warszawie. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie – zwiększeniu lub zmniejszeniu w trakcie trwania umowy do wyczerpania jej całkowitej wartości, przy czym Zamawiający deklaruje ich realizację na minimalnym poziomie 85% ilości wskazanej w niniejszym punkcie przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ 2 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników Centrali KRUS w Warszawie. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do umowy dla Części 2 zamówienia (Rozdział II SIWZ wzory umów). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z jego opisem właściwości, jednostką miary i ilości. Zamawiający, określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia i wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie nie mniej niż 85% całkowitej maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy’’
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywne dostawy papieru A4 do magazynu Departamentu Administracyjnego
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Radomiu i podległych jej jednostek
Dodano: 2024-03-12 - ZP/CZD/134/23 Dostawa papieru ksero.
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-07-10 - Sukcesywne dostawy papieru na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy.
Dodano: 2023-07-09 - Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-072/2023
Dodano: 2023-06-01 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy
Dodano: 2023-04-17