Przetargi.pl
Zakup paliwa napędowego do samochodów służbowych ZUS Oddział w Gdańsku w okresie od 01.02.2010 roku do 31.01.2012 roku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3078200 , fax. 058 3018459
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    ul. Chmielna 27/33 27/33
    80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3078200, fax. 058 3018459
    REGON: 00001775600514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa napędowego do samochodów służbowych ZUS Oddział w Gdańsku w okresie od 01.02.2010 roku do 31.01.2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa napędowego, płynnego do samochodów służbowych ZUS Oddział w Gdańsku w okresie od 01.02.2010 roku do 31.01.2012 roku. Dostawa paliwa odbywać się będzie przez każdorazowe zatankowanie paliwa do pojazdu eksploatowanego przez Zamawiającego, zaopatrzonego w kartę identyfikacyjną. Odbiór paliwa (tankowanie) odbywać się będzie w stacjach paliw zlokalizowanych w mieście Gdańsku oraz przy drogach: E-7 na trasie Mława-Warszawa, E-28, E-261 i A-1 na trasie Toruń-Łódź - czynnych całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Ilości poszczególnych asortymentów paliw napędowych, płynnych: 1) etylina bezołowiowa 95 wg Polskiej Normy PN-EN228, w ilości do 63.000 dcm3, 2) olej napędowy wg Polskiej Normy PN-EN590, w ilości do 54.000 dcm3 . Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 3.000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 2) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie: 1) analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) treści aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże wykonanie dostaw, sprzedaży paliw napędowych, płynnych (będących przedmiotem niniejszego zamówienia) o łącznej ilości minimum 100.000 decymetrów sześciennych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych dostaw, sprzedaży paliw napędowych, płynnych łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz potwierdzi dysponowanie lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (umożliwiających tankowanie pojazdów), tj. minimum po jednej stacji paliw napędowych, płynnych, czynnej całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, położonej w każdym z poniższych miejsc: 1) w miejscowości Gdańsk, 2) przy drodze E-7 na trasie Mława-Warszawa, 3) przy drodze E-28, 4) przy drodze E-261, 5) przy drodze A-1 na trasie Toruń-Łódź. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy wypełnionego wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (umożliwiających tankowanie pojazdów), jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (umożliwiających tankowanie pojazdów), jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach