Przetargi.pl
„Zakup paliwa na potrzeby Gminy Czchów w 2017 roku”.

Gmina Czchów ogłasza przetarg

  • Adres: 32860 Czchów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 66 21 710 , fax. 014 66 21 733
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czchów
    ul. Rynek 12
    32860 Czchów, woj. małopolskie
    tel. 014 66 21 710, fax. 014 66 21 733
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup paliwa na potrzeby Gminy Czchów w 2017 roku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup paliwa na potrzeby Gminy Czchów w 2017 roku tj. kupno benzyny bezołowiowej Pb 95 dla środków transportowo- sprzętowych, kupno oleju napędowego dla środków transportowo – sprzętowych oraz kupno gazu LPG do środków transportowych, w szacunkowych ilościach: 1) etyliny bezołowiowej Pb 95 – 1.950 litrów; 2) oleju napędowego – 30.580 litrów, 3) skroplony gaz ropopochodny (LPG) – 900litrów 3.3.Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w pkt 3.2., bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 3.4.Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U z 2014 r., poz. 1728 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. (Dz.U z 2015r., poz.1680) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 3.5.Zakup paliw płynnych polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy (znajdującej się w odległości do 8 km od siedziby Zamawiającego: Czchów, Rynek 12 liczonej najkrótszą drogą publiczną (gminną, powiatową, wojewódzką lub krajową). 3.6.Odbiór towarów odbywać się będzie bezgotówkowo i rejestrowany będzie na kartę WZ zawierającą w szczególności: datę i godzinę tankowania, rodzaj pobranego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, markę i nr rejestracyjny pojazdu/markę urządzenia, nazwisko i potwierdzenie osoby pobierającej. 3.7.Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawianych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 01 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. 3.8.Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. 3.9.Zamawiający wymaga aby stacja paliw była czynna 24 godziny na dobę we wszystkie dni w ciągu roku 2017.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach