Przetargi.pl
Zakup paliwa, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług, za pomocą kart paliwowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej, do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Starostwa Powiatowego w Poznaniu oraz paliwa do urządzeń spalinowych będących w posiadaniu Starostwa Powiatowego w Poznaniu

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług, za pomocą kart paliwowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej, do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Starostwa Powiatowego w Poznaniu oraz paliwa do urządzeń spalinowych będących w posiadaniu Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup paliwa, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług, za pomocą kart paliwowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej, do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Starostwa Powiatowego w Poznaniu oraz paliwa do urządzeń spalinowych będących w posiadaniu Starostwa Powiatowego w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, o wymaganiach jakościowych określonych dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 16 grudnia 2008 r. Nr 221, poz. 1441) oraz w normach: PN -EN ISO 4259. 3. Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005r. Nr 243, poz. 2063 ze zmianami). 4. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje sukcesywny zakup za pomocą kart paliwowych maksymalnej ilości 30.850,00 litrów paliwa, w tym: 1) paliwa i oleju napędowego w szacunkowych ilościach: a) paliwo tankowane bezpośrednio do pojazdów - ok 30 550 litrów: - Benzyna bezołowiowa - ok 26 875 litrów, w tym: PB 95 - ok 8 950 litrów, PB 98 - ok 17 925 litrów - Olej napędowy (letni/zimowy) - ok 3 675 litrów b) paliwo tankowane do kanistra - ok 300 litrów: - Benzyna bezołowiowa - ok 180 litrów, w tym: PB 95 - ok 120 litrów, PB 98 - ok 60 litrów - Olej napędowy (letni/zimowy) - ok 120 litrów 2) n/w produktów: - Oleje silnikowe - Płyny do układu chłodzenia, układu wspomagania - Płyny do spryskiwaczy letnie i zimowe - Płyn uszlachetniający do oleju napędowego zabezpieczający przez zamarznięciem - Środki do czyszczenia i konserwacji tworzyw wnętrza i zewnętrznych elementów samochodu - Płyny do czyszczenia i konserwacji tapicerki oraz zewnętrznych elementów samochodu - Odświeżacze powietrza - Żarówki, bezpieczniki 3) korzystanie z usług: - Myjni automatycznej - Odkurzacza ręcznego - Kompresora - Umożliwiających uiszczanie opłat za przejazdy autostradą 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ramach potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 6. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup paliwa, olejów, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług na stacjach Wykonawcy oraz uiszczanie opłat za przejazdy autostradą za pomocą płatniczych kart paliwowych. 7. Zamawiający informuje, iż zamówienie będzie realizowane do wyczerpania kwoty 214 874,40 zł brutto. 8. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 60% przewidywanej ilości litrów paliwa. Szacunkowy koszt zakupów materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów i usług nie będzie przekraczał 10% wartości zamówienia. 9. Z tytułu ewentualnej różnicy pomiędzy przewidywaną ilością paliwa a faktycznie zakupioną przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe i prawne. 10. Zakup paliwa odbywać się będzie: a) bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego 1 Skoda Superb - benzyna, 2,0 - 2 Skoda Octavia - ON, 1,9 - 3 Skoda Octavia - benzyna, 1,8 - 4 Skoda Octavia - benzyna, 1,8 - 5 Skoda Octavia - benzyna, 1,8 - 6 Dacia Duster - benzyna, 1,6 - 7 Skoda Octavia - benzyna, 1,4. b) do kanistra z przeznaczeniem do urządzeń będących w posiadaniu Wydziału Bezpieczeństwa, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich przez posiadacza karty wystawionej na samochód marki Dacia Duster. 11. Transakcje będą realizowane za pomocą płatniczych kart paliwowych elektronicznych lub procesorowych. Dostawca dostarczy bezpłatnie do siedziby Zamawiającego płatnicze karty paliwowe w ilości 7 sztuk przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiającego ( po 1 szt. karty dla każdego samochodu Zamawiającego). 12. Płatnicze karty paliwowe będą zabezpieczone numerem PIN. 13. Warunki rozliczeń: a) co miesiąc wystawiana będzie faktura zbiorcza za paliwa, materiały eksploatacyjne, akcesoria oraz usługi. Do faktury dołączona zostanie szczegółowa specyfikacja dokonanych transakcji bezgotówkowych przez Zamawiającego z podziałem na każdy samochód ze wskazaniem numeru rejestracyjnego zawierająca następujące dane: - data, czas i miejsce, adres stacji paliw, na której dokonano zakupu - rodzaj zakupionego paliwa, cena paliwa z dnia zakupu, ilość i wartość pobranego paliwa, stan licznika pojazdu w momencie tankowania (stan licznika podaje kierowca na stacji paliw); - rodzaj, cenę i ilość zakupionych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług; - opłaty za przejazd autostradą; - kwota upustu; b) faktury będą wystawiane na koniec okresu rozliczeniowego. Końcem okresu rozliczeniowego będzie ostatni dzień każdego miesiąca. c) termin płatności faktury 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 14. W przypadku zagubienia, zniszczenia bądź kradzieży karty Wykonawca dokona natychmiastowego zablokowania karty po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego. Zgłoszenia utraty, zniszczenia lub kradzieży karty przyjmowane będą całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca przejmie odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia o utracie, zniszczeniu lub kradzieży karty. 15. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych w terminie do 7 dni od daty złożenia stosownego wniosku. 16. Koszty związane z obsługą płatniczych kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 17. Rozliczenia w trakcie trwania umowy będą się odbywały w ten sposób, że Wykonawca od ceny paliwa z dnia sprzedaży obowiązującej na stacji, na której następować będzie tankowanie będzie odliczał stały rabat zaoferowany w ofercie przetargowej. 18. Wykonawca w cenę oferty obowiązany jest wliczyć wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym wszelkie koszty manipulacyjne. 19. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał na terenie miasta Poznania co najmniej 5 całodobowych, czynnych również w niedzielę i święta stacji paliw (w tym co najmniej jedna winna być zlokalizowana od siedziby Zamawiającego tj. ul Jackowskiego 18 w promieniu nie większym niż 10 km) oraz co najmniej 1 na terenie każdego miasta wojewódzkiego, na których możliwe jest dokonywanie zakupów bezgotówkowych kartami paliwowymi wystawionymi przez Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach