Przetargi.pl
Zakup paliwa energetycznego - miału do budynku komunalnego Gminy Pszczółki, z dostawą na miejsce składowania.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa energetycznego - miału do budynku komunalnego Gminy Pszczółki, z dostawą na miejsce składowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup miału w ilości około 22 ton do budynku komunalnego w Pszczółkach przy ul. Kościelnej 8, z dostawą na miejsce składowania. 2) Parametry paliwa energetycznego: - kaloryczność na poziomie 25.000 kJ/kg (min. 24.000 kJ/kg) - zawartość popiołu - do 9 %, - zawartość siarki - do 0,6% - wilgotność - max. 20% 3) Podana wielkość zamówienia została określona szacunkowo na podstawie danych parametrycznych nowo zakupionego pieca. Rzeczywiste zapotrzebowanie będzie wynikało z panujących warunków atmosferycznych, z tym że nie może ono przekroczyć wielkości podanej w pkt.1. 4) Zamawiający będzie zlecał dostawy w przybliżonych terminach i wielkościach: a) do dnia 28 lutego 2010 r. - 15 ton miału, b) do dnia 30 kwietnia 2010 r. - do 7 ton miału. 5) Przy realizacji dostaw należy wziąć pod uwagę ograniczenia tonażowe na drogach dojazdowych oraz możliwości manewrowe przy ww. obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: 1) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) spełniać warunki określone w pkt. 1 ppkt 1, 3, 4 - WSPÓLNIE, 3) spełniać warunki określone w pkt. 1 ppkt 2, 5 - KAŻDY Z OSOBNA. 3. Zamawiający dokona oceny formalnej spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę wykonawcy składa się wypełniony i podpisany druk OFERTA, wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do OFERTY oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik do OFERTY) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów, 4) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik do OFERTY), 5) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik do OFETRY), 6) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach