Przetargi.pl
Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4510233 , fax. 56 4510233
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4510233, fax. 56 4510233
    REGON: 87111883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, obejmujący dostawę: benzyny bezołowiowej Pb95, oleju napędowego ON i gazu LPG, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, na całodobowych stacjach paliwowych na terenie Grudziądza i całego kraju, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup paliwa (bezpośrednie tankowanie do samochodów służbowych) w łącznej ilości około 56.000 litrów, w tym: benzyny bezołowiowej Pb 95 około 5.500 litrów, oleju napędowego około 43.000 litrów, gazu LPG około 7.500 litrów. Podaną ilość paliwa określono na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania i jest ona szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca musi posiadać sieć stacji paliw w Grudziądzu i na terenie całej Polski, czynnych również w niedzielę i święta, prowadzących bezgotówkową sprzedaż paliw do samochodów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: realizację przedmiotu zamówienia w formie bezgotówkowej za pomocą wydanych nieodpłatnie przez Wykonawcę 11 sztuk kart paliwowych przypisanych do poszczególnych pojazdów Zamawiającego oraz 4 szt. kart paliwowych wystawionych na okaziciela. W przypadku zwiększenia ilości samochodów albo utraty kart przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Karty paliwowe mają służyć wyłącznie do zakupu paliwa; pełną dokumentację każdego zakupu umożliwiającą monitoring realizowanych transakcji (nr rejestracyjny pojazdu, data i miejsce tankowania, ilość, nazwa i wartość pobranego paliwa oraz nazwisko kierowcy); rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu, z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego; stały upust od ceny detalicznej każdego litra paliwa przez cały okres obowiązywania umowy przy czym, wartość upustu nie może wynosić zero. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach