Przetargi.pl
Zakup paliwa do samochodów służbowych będących w dyspozycji Zarządu Budynków Komunalnych w Prudniku na rok 2010.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Piastowska 42
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4363884 , fax. 077 4363884
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Piastowska 42 42
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4363884, fax. 077 4363884
    REGON: 53054072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do samochodów służbowych będących w dyspozycji Zarządu Budynków Komunalnych w Prudniku na rok 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa do samochodów : - benzyny bezołowiowej Pb. 95 kod CPV 09132100-4 - oleju napędowego ON kod CPV 09134100-8 Przewidywane roczne zużycie paliwa do tankowania samochodów służbowych wyniesie około : - PB 95 - 4 500 litrów - ON - 10 000 litrów. Przewidywany roczny zakup paliwa do kanistra wyniesie około: - PB 95 - 500 litrów Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego paliwa. 2. Oferowane paliwa muszą odpowiadać wymogom jakościowym Polskich Norm benzyny bezołowiowej Pb. 95 spełniającej wymagania normy PN-EN 228, liczby oktanów PN EN ISO 5164 i oleju napędowego ON spełniającego wymagania normy PN-EN 590, liczba cetanowa PN EN ISO 5165 3. Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez sukcesywne tankowanie (w miarę potrzeb zamawiającego) w punktach dystrybucyjnych Wykonawcy na terenie Prudnika . 4. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT dwa razy w miesiącu (do dnia 15 i ostatniego dnia każdego miesiąca), termin płatności 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a zwłaszcza - posiadają dystrybutory paliw płynnych w granicach miasta Prudnik z możliwością tankowania w godz. od 7.00 do 15.00. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 3) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 4) Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1 lit a -i według formuły spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Oferty, w których udzielony upust równa się 0 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy. 5) Dokumenty wymienione w pkt. 9 ppkt. 1 lit. a-i należy złożyć w formie pisemnej w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym lub przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Każda zapisana strona, przedstawiająca niezbędna dla spełniania warunków zamówienia stawianych przez zamawiającego treść winna być opatrzona klauzulą: za zgodność z oryginałem oraz czytelnym podpisem lub imienną pieczątką i podpisem. 6) W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 7) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku załącznik nr 1, w przypadku składania oferty wspólnej, należy złożyć jeden dokument. Oferta cenowa musi zawierać cenę brutto za 1 litr benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego z uwzględnieniem stałego upustu cenowego na dystrybutorze. b) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 ), w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpi?sie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działal?ności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. e) koncesję na dystrybucję paliw f) oświadczenie, ze wykonawca posiada dystrybutory paliw płynnych w granicach miasta Prudnik (na formularzu ofertowym załącznik nr 1) g) oświadczenie o nie karaniu w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego załącznik nr 4 h) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach i składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne załącznik nr 4 i) pełnomocnictwo, oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy (współwykonawców) lub poświadczona przez nich za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust cenowy %
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach