Gmina Pruchnik ogłasza przetarg
- Adres: 37-560 Pruchnik, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166236113 , fax. 166236130
- Data zamieszczenia: 2020-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruchnik
ul. Rynek 1
37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
tel. 166236113, fax. 166236130
REGON: 65090042400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruchnik.bip.info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych, W TYM: benzyny bezołowiowej E5 (Pb 95)w ilości ok. 4 910,00 litrów oraz oleju napędowego B7 (ON) w ilości ok. 34 268,00 litrów. Zamawiający zastrzega, że w/w ilości dostaw, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o dostawę w wielkościach podanych w formularzu ofertowym. Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo. Ze względu na charakter zamówienia – DOSTAWY art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp nie ma zastosowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa i jej załączniki, z którą potencjalny Wykonawca winien się zapoznać. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca a)Nie podlega wykluczeniu I b)Spełnia warunki udziału w postępowaniu Informacje zawarte w oświadczeniu (stanowiące załącznik nr 2, 2a do SIWZ) będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ponadto oferta winna zawierać: a)Wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie załączonej kopii - jeśli dotyczy. c) jeśli dotyczy to i załącznik nr 5 do SIWZ. PONADTO Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna, bezgotówkowa, całodobowa dostawa paliw płynnych oraz dodatku katalitycznego do paliw na potrzeby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
Dodano: 2024-01-22 - Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego Gminy Narol na zasadzie bezgotówkowego indywidualnego tankowania w roku 2024
Dodano: 2023-11-21 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
Dodano: 2023-03-28 - Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu
Dodano: 2022-12-27 - Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Bircza w latach 2021-2022
Dodano: 2021-02-08 - Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-21 - Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-12-30 - Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Bircza w latach 2021-2022
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa paliw różnych do samochodów SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2020-10-09