Przetargi.pl
Zakup paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu w okresie od dnia 01.05.2009r. do dnia 30.04.2010r.

Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. 29 Listopada 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4490880, 4490882 , fax. 018 4490881
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. 29 Listopada 10 10
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4490880, 4490882, fax. 018 4490881
    REGON: 49080856700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu w okresie od dnia 01.05.2009r. do dnia 30.04.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego tj. benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego. Szacunkowa ilość zamówienia : a) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 48 000 litrów b) olej napędow
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, pod uwagę będą brane oferty Wykonawców : a) wpisanych do odpowiedniego rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej b) posiadających koncesje na obrót paliwami płynnymi wydaną przez odpowiedni organ administracji państwowej, ważną w całym okresie trwania umowy. 3. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające : komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów. Spełnienie warunków będzie oceniane metodą : spełnia-nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego warunku, zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia : Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną