Przetargi.pl
Zakup paliwa dla środków transportowych Urzędu Gminy i jednostek oragnizacyjnych gminy

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa dla środków transportowych Urzędu Gminy i jednostek oragnizacyjnych gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup: 1) oleju napędowego, 2) benzyny bezołowiowej Pb 95 dla pojazdów i urządzeń Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy, 3) płyny eksploatacyjne, oleje silnikowe i akcesoria 2. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać obowiązującą Polską Normę dotyczącą jakości paliwa oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.10.2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2005r. Nr 216 poz. 1825 z późn. zm.). 3. Zamawiający będzie podjeżdżał własnymi pojazdami celem zatankowania paliwa. 4. Paliwo będzie wydawane osobom upoważnionym przez Zamawiającego (na kartę drogową wystawioną przez Zamawiającego). 5. Wybrany Wykonawca winien posiadać w swoich stacjach niezbędną ilość płynów eksploatacyjnych, olejów silnikowych i akcesoria. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień i koncesji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentację na pochodzenie paliwa. 7. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania udzielonego upustu przez cały czas trwania umowy. 8. Wykonawca musi posiadać stację paliw z codzienną 24 godzinową obsługą i w odległości nie dalszej niż 6 km od Siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 5) posiadają stację paliw z codzienną 24 godzinną obsługą i w odległości nie dalszej niż 6 km od siedziby Zamawiającego. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się : 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655z późn. zm.), 2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ i dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - (załącznik Nr 1 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych - (załącznik Nr 2 do SIWZ). 5. Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami, 6. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone (za zgodność z oryginałem) przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach