Przetargi.pl
Zakup paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Okręgowego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Gdyni

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-213 Gdynia, ul. Opata Hackiego 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
    ul. Opata Hackiego 14 14
    81-213 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
    REGON: 19056363200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opecgdy.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Okręgowego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz urządzeń Okręgowego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Gdyni w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w cenie obowiązującej w chwili tankowania pomniejszonej o upust, na całodobowych stacjach paliwowych znajdujących się na terenie działalności Zamawiającego, w szacunkowej ilości: a) benzyna bezołowiowa 95 - około 46.700 litrów, b) olej napędowy ON - około 132.400 litrów. Zamawiający dopuszcza także możliwość zakupu paliwa innego niż wymieniony w pkt. 3.2.1. siwz. W takim wypadku nie będą miały zastosowania upusty wskazane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do siwz. Podane w pkt. 3.2.1.a) oraz b) ilości paliwa nie stanowią zobowiązania Zamawiającego - nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na wysokość upustu. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą upusty określone w tabeli w pkt. 1 w załączniku nr 2 do siwz) maksymalnie do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie w systemie bezgotówkowym, z wykorzystaniem kart paliwowych wydanych nieodpłatnie przez Wykonawcę w ilości 70 sztuk. Użytkowanie kart paliwowych w trakcie trwania umowy będzie bezpłatne. Karty paliwowe, o których mowa w pkt. 3.2.3. siwz służyć będą Zamawiającemu także do bezgotówkowych zakupów akcesoriów samochodowych, płynów, olejów oraz kosmetyków itp. Karty paliwowe, w zależności od przeznaczenia paliwa, wydane zostaną do każdego z samochodów służbowych oraz imiennie dla osób dokonujących zakupu paliwa na potrzeby obsługi urządzeń Zamawiającego. Karty paliwowe winny obowiązywać na wszystkich stacjach paliwowych sygnowanych przez Wykonawcę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami państwa. Początkowa liczba kart paliwowych: a) wydanych do każdego z samochodów Zamawiającego - 50 sztuk, b) imiennych - 20 sztuk. Zwiększenie ilości kart paliwowych nastąpi nieodpłatnie, na wniosek Zamawiającego. Lista osób oraz samochodów, dla których Wykonawca winien wydać karty paliwowe, zostanie przekazana Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Karty paliwowe winny zostać wydane Zamawiającemu niezwłocznie po podpisaniu umowy. W przypadku zwiększenia ilości kart paliwowych, zgodnie z pkt. 3.2.10. siwz, termin wydania dodatkowych kart nie przekroczy 14 dni od daty przekazania wniosku w formie elektronicznej np. strona internetowa e-mail. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku, poz. 1058)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opecgdy.com.pl/index.php/aktualneprzetargi/aktualne-przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach