Komenda Powiatowa PSP ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 84
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 354 93 00 , fax. 0-18 354 93 05
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa PSP
ul. 11 Listopada 84 84
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 0-18 354 93 00, fax. 0-18 354 93 05
REGON: 49189858400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw silnikowych do samochodów służbowych KP PSP Gorlice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nierytmiczna dostawa paliw płynnych, realizowana w okresie od 01.01.2010r. - do 31.12.2011r. w formie tankowania do zbiorników samochodów służbowych, oraz kanistrów. Stacja paliw musi zapewnić całodobowe tankowanie samochodów i znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że w okresie umowy zakupi od wybranego Wykonawcy: 1. Benzyna bezołowiowa Pb 95 około 12.000 litrów, 2. Olej napędowy około 25.000 litrów, 3. LPG około 3.000 litrów. Ilość zakupionego paliwa może ulec zmianie, w zależności od ilości prowadzonych działań operacyjnych. Podane ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie będą wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 i 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z pózn. zm. Wymagania będą sprawdzane na podstawie złożonych przez wykonawców załączników do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkowa będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia następujących dokumentów: - wypełniony podpisany formularz oferty ( zał. nr 2 ), - wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy ( zał. 1 ), - aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy od daty złożenia oferty, - aktualna koncesja na sprzedaż paliw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległośc od stacji paliw oferenta
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY UŚCIE GORLICKIE
Dodano: 2016-06-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMIN CIĘŻKOWICE, ŁUŻNA I RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI
Dodano: 2016-05-30 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-03-09 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PROSZOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNCYH
Dodano: 2016-02-24 - ZAKUP ENERGII DLA BUDYNKÓW I OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU NA 2016 ROK
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa energii elektrycznejdla potrzeb Gminy Żabno oraz jednostek organizacyjnych Gminy Żabno w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2017r.
Dodano: 2015-11-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-11-03 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby gminy Sułoszowa i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-10-30 - dostawa energii elektrycznej dla IKiFP PAN w Krakowie, znak sprawy: KAT-271-3/2015
Dodano: 2015-10-30 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Łapanów od dnia 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-10-30