Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych za pomocą kart płatniczych wydanych przez Wykonawcę na potrzeby środków transportu Przedsiębiorstwa Usług Miejskich sp. z o.o. w Nowem w systemie bezgotówkowym przez okres 24 miesięcy.

Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o. w Nowem ogłasza przetarg

  • Adres: 86-170 Nowe, Plac Świętego Rocha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3338813 , fax. 052 3338816
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o. w Nowem
    Plac Świętego Rocha 5 5
    86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3338813, fax. 052 3338816
    REGON: 09148077900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pumnowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego - spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych za pomocą kart płatniczych wydanych przez Wykonawcę na potrzeby środków transportu Przedsiębiorstwa Usług Miejskich sp. z o.o. w Nowem w systemie bezgotówkowym przez okres 24 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup paliw płynnych za pomocą kart płatniczych wydanych przez Wykonawcę na potrzeby środków transportu Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Nowem w systemie bezgotówkowym przez okres 24 miesięcy. Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliwowe Wykonawcy rozłożone na terenie całej RP. Dostawy realizowane będą na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań samochodów należących do floty Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. na terenie gminy Nowe i sporadycznie poza terenem gminy Nowe na stacjach należących do Wykonawcy, jak również na stacjach paliw, z którymi wykonawca podpisał stosowne umowy umożliwiające Zamawiającemu dokonanie bezgotówkowych transakcji. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie 24 miesięcy: a) benzyna bezołowiowa PB 95 - 5000 L b) olej napędowy (letni/zimowy)- 144 000 L c) gaz LPG 2000 L Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania dostaw paliw płynnych wielkości podanego wyżej szacunku w okresie trwania umowy. Dostawca zobowiązany jest przy złożeniu oferty do zaoferowania rabatu wyrażonego w procentach od przykładowych, realnych cen rynkowych paliw wskazanych w formularzu ofertowym, przy czym rabat ten nie może być niższy niż 3% . Rabat będzie dotyczył cen paliw. Sposobem realizacji transakcji będą karty elektroniczne magnetyczne lub procesorowe. Dostawca dostarczy bezpłatnie do Siedziby Zamawiającego karty flotowe w wymaganej ilości sztuk. Karta będzie wystawiona na samochód i sposobem autoryzacji karty będzie kod PIN. Karty flotowe będą umożliwiały tankowania wszystkich oferowanych rodzajów paliwa płynnego służącego do zasilania pojazdów samochodowych. Karty flotowe muszą umożliwiać zakup poza paliwami n/w produktów: - oleje silnikowe - płyny chłodzące - płyny do spryskiwaczy - płyny hamulcowe - dodatki uszlachetniające do paliwa - żarówki, bezpieczniki Szacunkowy koszt zakupów akcesoriów i usług poza paliwami nie będzie przekraczał 10% wartości zamówienia. Karta musi technicznie umożliwiać dzienne limitowanie zakupów. Limitowanie musi dawać możliwość ograniczenia ilości zakupów w danym okresie czasowym. - pod względem ilości tankowań - max 3 transakcje dzienne - pod względem wartości transakcji - max 400 litrów na transakcję - limit za zakupy innych towarów i usług - max 200 PLN miesięcznie Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany powyższych limitów, w przypadkach gdy system rozliczeniowy techniczne nie jest w stanie zapewnić wprowadzenia powyższych ograniczeń. Jednocześnie Dostawca musi zapewniać inną metodę finansowo i funkcjonalnie równorzędną, która zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Po zatankowaniu paliwa osoba pobierająca paliwo jako potwierdzenie zawarcia transakcji otrzyma paragon z informacjami: - Nr paragonu - Data transakcji - Godzina transakcji - Pełny stan licznika przy tankowaniu - Rodzaj zatankowanego paliwa - Ilość zatankowanego paliwa - Wartość transakcji - Numer rejestracyjny samochodu Przy każdej transakcji wymagana jest informacja o przebiegu samochodu tankowanego. Warunki dotyczące rozliczeń: - dwa razy w miesiącu wystawiana będzie faktura zbiorcza za paliwa, usługi i dostępne produkty, - faktury będą wystawiane przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży przyjmuje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego, - termin płatności faktury 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wymogu pod warunkiem spełnienia kryterium terminu płatności minimum 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wypełnionej faktury. - Zamawiający musi mieć możliwość podglądu zawieranych transakcji przez internet nie później niż 12h od zakończenia transakcji (podgląd umożliwiający pobór danych zabezpieczony przed dostępem osób nieuprawnionych) Szczegółowy wykaz transakcji będzie wysyłany drogą elektroniczna w postaci pliku .xls na wskazany adres nie później niż 5 dni po wystawieniu każdej faktury VAT. Dostawca musi wraz z fakturą dostarczyć w postaci wydruku i w formie elektronicznej następujące dane: - Nr paragonu - Data transakcji - Godzina transakcji - Numer rejestracyjny samochodu tankowanego - Pełny stan licznika przy tankowaniu - Rodzaj zatankowanego paliwa - Ilość zatankowanego paliwa - Wartość transakcji brutto i netto - Wskazanie stacji paliw, na których przeprowadzono transakcje - Podział na samochody osobowe i ciężarowe wg MPK podanych przez firmę W przypadku zgubienia bądź kradzieży karty Wykonawca dokona natychmiastowego zablokowania karty po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego. Oferowane benzyny bezołowiowe i oleje napędowe muszą spełniać wymagania jakościowe określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 16 grudnia 2008r. Nr 221 poz. 1441) oraz w normach: PN-EN ISO 4259.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym posiadają aktualną na dzień składania ofert koncesję w zakresie obrotu paliwami objętym niniejszym zamówieniem tj. benzyną bezołowiową 95, olejem napędowym i gazem LPG. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, w tym: dysponują bądź będą dysponować w celu realizacji zamówienia stacjami paliw rozłożonymi na terenie gminy Nowe, czynnymi całodobowo, siedem dni w tygodniu lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnią stacji paliw w celu realizacji zamówienia spełniających powyższy warunek oraz zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoimi rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów, których wykaz został określony w pkt. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna koncesja, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. 2006 Nr 89, poz. 625 ze zm.), na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami płynnymi objętymi niniejszym zamówieniem. Wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoimi rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz stacji paliw rozmieszczonych na terenie gminy Nowe, zawierający informacje: - nazwa stacji; - dokładna lokalizacja stacji paliw poprzez podanie miejscowości, nazwy i nr ulicy, województwa; - wskazanie stacji paliw którymi Wykonawca dysponuje oraz wskazanie stacji paliw którymi Wykonawca będzie dysponował. W przypadku stacji paliw którymi Wykonawca będzie dysponował, Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innego podmiotu, iż udostępnia wskazaną/-e przez Wykonawcę w wykazie stacje paliw do realizacji niniejszego zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 4.1, 4.3, 4.4 i 4.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 4.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych: Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 i 4.8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pumnowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach