Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych w 2021r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach: 1) CZĘŚĆ I – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, 2) CZĘŚĆ II – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, 3) CZĘŚĆ III – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 751 17 12 , fax. 89 751 17 14
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego
    Plac Grunwaldzki 1
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 751 17 12, fax. 89 751 17 14
    REGON: 36205324300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych w 2021r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach: 1) CZĘŚĆ I – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, 2) CZĘŚĆ II – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, 3) CZĘŚĆ III – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia to zakup paliw płynnych w 2021r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach: 1) CZĘŚĆ I – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, 2) CZĘŚĆ II – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, 3) CZĘŚĆ III – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych, opisany szczegółowo w ust. 4. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne i realizacyjne określa Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ. Opis: 1) CZĘŚĆ I – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla: a) stacja paliw wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie może znajdować się w odległości większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku, b) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy, c) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym, d) rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o upust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, e) Zamawiający wymagają dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych, f) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00, g) mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, h) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona zał. nr 5 do SIWZ może ulec zmianie (zmniejszeniu łącznie maksymalnie o 40%), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych, i) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 2) CZĘŚĆ II – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna z kartami bezgotówkowymi: a) stacja paliw wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie może znajdować się w odległości większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku, b) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy, c) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym, d) rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o upust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, e) Zamawiający wymagają możliwości dokonywania rozliczania transakcji za pomocą kart do rozliczeń bezgotówkowych, f) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00, g) mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna, h) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona zał. nr 5 do SIWZ może ulec zmianie (zmniejszeniu łącznie maksymalnie o 40%), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych, i) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 3) CZĘŚĆ III – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna bez kart bezgotówkowych: a) stacja paliw wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie może znajdować się w odległości większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku, b) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy, c) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym, d) rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o upust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, e) Zamawiający wymagają dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych, f) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00, g) mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna, h) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona zał. nr 5 do SIWZ może ulec zmianie (zmniejszeniu łącznie maksymalnie o 40%), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych, i) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące zał. nr 4 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA BY WYKONAWCA: dysponował aktualną koncesją na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami dot. stacji paliw wskazanej w ofercie do realizacji zamówienia - odpowiednio do części zamówienia: a) część I – koncesja na obrót olejem napędowym, b) część II – koncesja na obrót olejem napędowym i etyliną bezołowiową 95, c) część III – koncesja na obrót olejem napędowym, etyliną bezołowiową 95 i skroplonym gazem LPG. UWAGA: Przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy Prawo energetyczne, lub równoważne uprawnienia obejmujące zakresem minimum paliwa będące przedmiotem danej części zamówienia, z tym że wymóg posiadania uprawnień dotyczy wszystkich wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie w wybranej części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym wypełnionym odpowiednio do części zamówienia, której realizacją Wykonawca jest zainteresowany i wyżej wymienionymi oświadczeniami (sekcja III.3) musi również zawierać oświadczenia i dokumenty: 1) raport, paragon fiskalny lub inny, wiarygodny oryginalny dokument potwierdzający cenę stanowiącą podstawę wyceny oferty wg stanu na dzień 27.07.2020r. - odpowiednio do części dla której złożono ofertę; 2) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentacji Wykonawcy - podpisania oferty np.: a) pełnomocnictwo dla osoby, występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres i okres obowiązywania, wskazujące uprawnienia osoby do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli zostało udzielone); b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zasad opisanych w ust. 10 (jeżeli występuje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach