Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 737 814 , fax. 236 725 414
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Mazowiecka 7
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 236 737 814, fax. 236 725 414
REGON: 13038229700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw płynnych w 2021 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz do sprzętu drogowego Powiatowego Zarządu Dróg w Ciechanowie, realizowany w okresie od stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku z podziałem na części: 1) część 1 - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej badawczej nie mniejszej niż 95 spełniająca wymagania PN-EN 228:2013-04 oraz wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) w ilości 5.000 litrów. 2) część 2 - olej napędowy spełniający wymagania PN - EN 590:2013-12 oraz wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) w ilości 45.000 litrów; 3) część 3 – gaz LPG spełniający wymagania PN–EN 589:2019-04 oraz rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego LPG (Dz. U. z 2016 r., poz. 540) – w ilości 8.000 litrów 4) Stacja paliw musi znajdować się na terenie administracyjnym miasta Ciechanów. 5) Ilości paliw określone przez Zamawiającego w ust. 1 pkt 1 i 2 mają charakter mają szacunkowy, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia paliw w podanych ilościach. W zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, zastrzega się możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i będą to wahania rzędu 30% (zmniejszenie lub zwiększenie - prawo opcji). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej niż przewidywana ilość paliw. Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione paliwo, zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie (z uwzględnieniem stałego upustu). 6) Zakup paliwa odbywać się będzie bezpośrednio poprzez tankowanie do pojazdów, a dla pozostałych urządzeń i maszyn – tankowanie do kanistrów, w ilościach i terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego. 7) Zakup paliwa dokonywany będzie przez Zamawiającego w formie bezgotówkowej po cenie obowiązującej na dystrybutorze stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu z uwzględnieniem kwoty zaoferowanego przez wykonawcę stałego upustu. 8) Wykonawca na sprzedane paliwo będzie prowadzić ewidencję (asygnaty) sprzedaży, które będą stanowiły załączniki do faktury wystawianej za realizację zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez zamawiającego, ofertą i umową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09130000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy; 3) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy - podpisania oferty (pełnomocnictwo/a - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeśli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw płynnych w 2021 roku
Dodano: 2021-01-12 - Dostawy paliw płynnych, w systemie bezgotówkowym za pomocą kart flotowych, do samochodów Sieci Badawczej Łukasiewicz - Przemysłowego Instytutu Motoryzacji
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Centrum Doradztwa Rolniczego w okresie 2020-2023r
Dodano: 2020-03-10 - Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz do sprzętu drogowego Powiatowego Zarządu Dróg w Ciechanowie
Dodano: 2019-12-10 - Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz do sprzętu drogowego Powiatowego Zarządu Dróg w Ciechanowie
Dodano: 2019-12-02 - Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych będących w dyspozycji Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
Dodano: 2019-11-05 - Dostawa oleju napędowego do celów opałowych oraz bezgotówkowy zakup oleju napędowego do pojazdówe silnikowych na potrzeby Nadleśictwa Radom
Dodano: 2019-01-22 - Dostawa paliw płynnych do samochodów flotowych oraz badawczych Przemysłowego Instytutu Motoryzacji w Warszawie
Dodano: 2019-01-16 - Dostawa paliw płynnych do samochodów flotowych oraz badawczych Przemysłowego Instytutu Motoryzacji w Warszawie.
Dodano: 2018-03-05 - Dostawa oleju napędowego do celów opałowych oraz bezgotówkowy zakup oleju napędowego do pojazdów silnikowych na potrzeby Nadleśnictwa Radom
Dodano: 2017-12-08