Przetargi.pl
ZAKUP PALIW PŁYNNYCH, SMARÓW, PŁYNÓW I OLEJÓW EKSPOLATACYJNYCH DLA POJAZDÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. ks. Piotra Skargi 11
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 560 50 20 , fax. 0-82 560 50 21
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Skargi 11 11
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 0-82 560 50 20, fax. 0-82 560 50 21
    REGON: 06001933000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP PALIW PŁYNNYCH, SMARÓW, PŁYNÓW I OLEJÓW EKSPOLATACYJNYCH DLA POJAZDÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywny zakup oleju napędowego, smarów, płynów i olejów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010 - 12 miesięcy dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. Sukcesywny zakup oleju napędowego, który spełnia normę PN-EN 590/2005 w ilościach około 18 300,00 l w okresie obowiązywania zamówienia odbywać się będzie na stacji Wykonawcy. Wykonawca będzie napełniał beczki Zamawiającego olejem napędowym, a następnie będzie je plombował lub będzie napełniał bezpośrednio zbiorniki pojazdów Zamawiającego i będzie je plombował. Zakup smarów, olejów eksploatacyjnych, płynów i etyliny 95 odbywać się będzie na stacji Wykonawcy. Zestawienie szczegółowe: Olej napędowy spełniający z normę PN-EN 590/2005 -18 300L, Etylina 95 spełniająca normę PN-EN 228/2005-50L, Olej hydrauliczny HL - 46 -145 L lub równoważne, Olej silnikowy Turdus 15W/40 - 245L lub równoważne, Olej przekładniowy Hipol GL-4 80W90-25L lub równoważne, Olej Boxol 26 -30L lub równoważne, Smar Liten ŁT 43 -20 kg lub równoważne, Płyn do chłodnic Glixol - 100L lub równoważne. Zamawiający będzie miał prawo żądać dla danej dostawy świadectwa jakości określającego właściwości energetyczne i zawartość zanieczyszczeń oleju potwierdzone certyfikatem jakości wystawionym przez producenta. Dodatkowe wymagania: W razie braku oleju napędowego i etyliny 95 w stacji Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na swój koszt olej napędowy i etylinę 95, w ciągu 12 godzin od zgłoszenia Zamawiającego, na Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Srebrzyszcze. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oleju napędowego o odpowiedniej temperaturze mętnienia i temperaturze blokowania zimnego filtra dla warunków atmosferycznych (w tym temperatura) panujących w chwili jego odbioru przez Zamawiającego. W momencie gdy Wykonawca dostarczy olej napędowy nieodpowiedni do panujących warunków atmosferycznych (niska temperatura) jest zobowiązany do wymiany jego na właściwy w ciągu 24 godzin lub wzbogacenie na własny koszt dostarczonego oleju odpowiednią ilością depresatorów. W momencie awarii pojazdu Zamawiającego wynikającej z zatankowania olejem napędowym, którego parametry są niezgodne z normą PN-EN 590/2005 dostarczonym przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykoanwcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykoanywania określonej dzialaności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) koncesje, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla tego/tych z Wykonawców, który/którzy będzie/będą wykonywał/wykonywać uzależnioną od zezwolenia część zamówienia), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) wskazać następujące narzędzia i urządzenia: stacja(e) paliw, z lokalizacją w odległości nie większej niż 15 km liczonych najkrótszą drogą publiczną od Składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Srebrzyszcze w gminie Chełm i drogą, na której przepisy ruchu drogowego nie zakazują poruszania się pojazdom typu i o wadze ładowarki Ł 34 Stalowa Wola; stacja wykonawcy powinna być czynna nie krócej niż od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymienionymi narzędziami i urządzeniami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 4 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że narzędzia i urządzenia wskazane w niniejszym załączniku zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) d) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach