Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych polegający na tankowaniu pojazdów i maszyn będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Andrychowie olejem napędowym ON oraz benzyną bezołowiową Pb-95.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, ul. Batorego 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8752531 , fax. 033 8753109
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Batorego 24 24
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 033 8752531, fax. 033 8753109
    REGON: 12017294600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych polegający na tankowaniu pojazdów i maszyn będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Andrychowie olejem napędowym ON oraz benzyną bezołowiową Pb-95.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy, sukcesywny, w miarę występowania potrzeb zakup paliw płynnych polegający na tankowaniu pojazdów i maszyn będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Andrychowie olejem napędowym ON odpowiadającym wymaganiom normatywnym w odniesieniu do PN-EN 590:2006 w ilości 200 000 litrów, oraz benzyną bezołowiową Pb-95 odpowiadającą wymaganiom normatywnym w odniesieniu do PN-EN 228:2006 w ilości 10 000 litrów. Paliwa płynne typu ON i Pb-95 tankowane będą bezpośrednio do zbiorników pojazdów, sprzętu i maszyn Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy sukcesywnie wg bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca winien dysponować stacją paliw znajdującą się w odległości maksimum 3 kilometrów od siedziby Zamawiającego, czynnej co najmniej od poniedziałku do soboty każdego tygodnia minimum od godz. 6.00 do godz. 18.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału określone w SIWZ oraz w art.22 ustawy PZP, tj: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie koncesję na obrót paliwami, aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych / wg wzoru do SIWZ/. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych / wg wzoru do SIWZ/ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych / wg wzoru do SIWZ/. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia /np. w formie konsorcjum/. W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/. 2. Aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Koncesja na obrót paliwami. 5. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oświadczenie o nie podleganiu Wykonawcy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2, 3 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, oraz nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Oprócz w/w dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać zaakceptowany Wzór Umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.andrychow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach