Przetargi.pl
„Zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych” z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Sprzedaż paliw płynnych do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego CZĘŚĆ 2: Zakup olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu oraz gazu w butlach propan – butan, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi”.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Gryfitów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48943528810 , fax. +48943528810
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    Gryfitów 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48943528810, fax. +48943528810
    REGON: 330980879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych” z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Sprzedaż paliw płynnych do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego CZĘŚĆ 2: Zakup olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu oraz gazu w butlach propan – butan, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: „Zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych” z podziałem na części. 2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 2 części: 1 część zamówienia – Sprzedaż paliw płynnych do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego. 1) Tankowanie odbywać się będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie wybrane paliwo. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosić będzie około: • benzyna Pb 95 – 600 litrów • benzyna Pb 98 – 3 900 litrów • olej napędowy – 42 000 litrów 2) Miejsce poboru paliw płynnych musi znajdować się na obszarze miasta Kołobrzeg. 3) W zależności od rzeczywistych potrzeb oraz zabezpieczonych w budżecie środków, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, pozwalającej Zamawiającemu na zwiększenie ilości nabywanych od Sprzedawcy paliw płynnych o następujące wartości: • Benzyna Pb 95 – o 400 l • Benzyna Pb 98 – o 2 600 l • Olej napędowy – o 28 000 l 4) W sytuacji gdy po stronie Sprzedawcy nastąpi czasowa niemożność świadczenia dostaw (przerwa w dostawie paliwa), Sprzedawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o wystąpieniu takiej sytuacji co najmniej 3 godziny przed przewidywanym wyczerpaniem się zasobów paliwa na stacji. 5) W przypadku naruszenia obowiązku, o którym mowa w powyższym punkcie, Zamawiający będzie miał prawo zatankować paliwo na innej wybranej przez siebie stacji paliw. 6) Sprzedawca zapewnia właściwą jakość paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 7) Zakupy paliwa rozliczane będą przez Wykonawcę po cenach detalicznych obowiązujących w dniu ich zakupu, pomniejszonych o stałe upusty cenowe określone w formularzu cenowym. 8) Paliwo pobierane na karty wystawione na markę i nr rejestracyjny pojazdu odbywać się będzie tylko do zbiornika paliwa pojazdu. W przypadku ujawnienia tankowania do innych pojemników obsługa stacji ma obowiązek poinformować każdorazowo Zamawiającego na nr tel 094 35 288 10 lub email: sekretariat@zdp.kolobrzeg.pl, oraz jeśli to możliwe zabezpieczyć nagranie monitoringu. 9) Upust określany wartością procentową, zagwarantowany przez Sprzedawcę w okresie obowiązywania umowy będzie stałym niezmiennym składnikiem ceny paliwa. 10) Zmiana ceny za paliwo nie wymaga zmiany umowy. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wglądu do cenników obowiązujących u Sprzedawcy w celu dokonania weryfikacji prawidłowości udzielania upustu (ustalenia czy upust jest zgodny z umową). 12) Sprzedawca może podwyższyć cenę jednostkową paliw w przypadku podwyżki cen na rynku krajowym. W przypadku obniżki cen Sprzedawca ma obowiązek obniżenia cen. 13) Ceny jednostkowe paliw ustalone na skutek podwyżki lub obniżenia cen nie mogą być wyższe niż średnia cen obowiązująca na kołobrzeskich stacjach paliw: - Shell Polska Sp. z o.o. w Kołobrzegu, - PKN Orlen S.A. w Kołobrzegu. 14) Sprzedaż paliw płynnych odbywać się będzie w ten sposób, że Sprzedawca będzie wydawać paliwo pracownikom Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu na podstawie okazanej karty drogowej lub za pomocą elektronicznych kart paliwowych uprawniających do dokonywania zakupów bezgotówkowych. 15) W przypadku korzystania z elektronicznych kart: 1/ Sprzedawca zobowiązany będzie do wystawienia: - kart do bezgotówkowego tankowania dla każdego pojazdu, maszyny, urządzenia Zamawiającego według zestawienia sporządzonego przez Zamawiającego, w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 10 stycznia 2018 roku, - gdy nastąpi awaria bądź utrata karty, zwiększenie liczby posiadanych samochodów lub wymiana floty samochodowej, Sprzedawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych i dostarczenia bezpłatnie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty zgłoszenia ww. zdarzeń drogą elektroniczną lub faksem 2/ każdy zakup zostanie udokumentowany potwierdzeniem z terminala, 3/ do każdej faktury sprzedawca załączy zestawianie zawierające co najmniej: - numer karty elektronicznej na którą dokonano zakupu, - numer rejestracyjny pojazdu, - nazwę miejscowości i datę transakcji na kartę elektroniczną, - nazwy zakupionych paliw płynnych, - ilości i ceny zakupionych paliw, - wartość netto i brutto zakupionych paliw. 4/ Faktura powinna zawierać informację o wysokości stałego upustu, jeżeli jest stosowany. 16) W przypadku zastosowania kart drogowych: 1/ Sprzedawca w karcie drogowej wpisywał będzie ilości pobranych paliw, 2/ pobranie paliw pracownik ZDP będzie kwitował Sprzedawcy własnoręcznym podpisem na druku „Magazyn wyda”, 3/ podpisany i opieczętowany przez osoby wymienione w pkt. 1/ i 2/ druk „Magazyn wyda” będzie dokumentem upoważniającym Sprzedawcę do wystawienia faktury, 4/ do każdej faktury sprzedawca załączy zestawienia zawierające co najmniej: - datę poboru paliwa, - ilość i rodzaj pobranego paliwa, - nr rejestracyjny pojazdu, - pokwitowanie odbioru i datę, - podpis wydającego, - wartość netto i brutto zakupionych paliw. 5/ Faktura powinna zawierać informację o wysokości stałego upustu, jeżeli jest stosowany. 3. Rozliczenie za pobrane paliwa odbywać się będzie nie częściej niż jeden raz w tygodniu. Sprzedawca wystawiać będzie fakturę VAT i dostarczać ją będzie Zamawiającemu. Zapłata wynagrodzenia następować będzie w ciągu 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy. 4. 2 część zamówienia – Zakup olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu oraz gazu w butlach propan – butan, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi”. 1) Zakup odbywać się będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie wybrane materiały eksploatacyjne. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosić będzie około: • Olej silnikowy Lotos Turdus 15W/40 (ON) lub równoważny – 540 l • Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 10W/40 (ON) lub równoważny – 120 l • Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 15W/40 (ON) lub równoważny – 60 l • Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 10W/40 (PB) lub równoważny – 30 l • Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 5W/40 (PB) lub równoważny – 12 • Olej silnikowy Rimula 15W/40 (ON) lub równoważny – 30 l • Olej Hipol LHL 46, GL4 lub równoważny – 300 l • Olej ATF Hydraulic lub równoważny – 180 l • Olej Hydraulic Oil Super lub równoważny – 120 l • Smar STP lub równoważny – 168 kg • Płyn hamulcowy DOT - 4 lub równoważny – 30 l • Płyn Petrygo lub równoważny – 240 l • Gaz w butlach 11 kg – 120 szt. 2) W zależności od rzeczywistych potrzeb oraz zabezpieczonych w budżecie środków, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, pozwalającej Zamawiającemu na zwiększenie ilości nabywanych od Sprzedawcy paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych o następujące wartości: • Olej silnikowy Lotos Turdus 15W/40 (ON) lub równoważny – o 360 l • Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 10W/40 (ON) lub równoważny – o 80 l • Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 15W/40 (ON) lub równoważny – o 40 l • Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 10W/40 (PB) lub równoważny – o 20 l • Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 5W/40 (PB) lub równoważny – o 8 l • Olej silnikowy Rimula 15W/40 (ON) lub równoważny – o 20 l • Olej Hipol LHL 46, GL4 lub równoważny – o 200 l • Olej ATF Hydraulic lub równoważny – o 120 l • Olej Hydraulic Oil Super lub równoważny – o 80 l • Smar STP lub równoważny – o 112 kg • Płyn hamulcowy DOT - 4 lub równoważny – o 20 l • Płyn Petrygo lub równoważny – o 160 l • Gaz w butlach 11 kg – o 80 szt. 3) Wynagrodzenie ustalane będzie na podstawie uzgodnionych cen jednostkowych materiałów eksploatacyjnych oraz faktycznej ilości pobranych materiałów eksploatacyjnych. 4) Upust, określony wartością procentową, zagwarantowany przez Sprzedawcę w okresie obowiązywania umowy będzie stałym niezmiennym składnikiem ceny materiałów eksploatacyjnych. 5) Zmiana ceny za poszczególny asortyment nie wymaga zmiany niniejszej umowy. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wglądu do cenników obowiązujących u Sprzedawcy w celu sprawdzenia, czy udzielony upust jest zgodny z ofertą. 7) Sprzedawca może podwyższyć cenę jednostkową materiałów eksploatacyjnych, w przypadku podwyżki cen na rynku krajowym. W przypadku obniżki cen, Sprzedawca ma obowiązek obniżenia cen. 8) Ceny jednostkowe materiałów eksploatacyjnych ustalone przez Sprzedawcę na skutek podwyżki lub obniżki cen tych artykułów na rynku krajowym, nie mogą być wyższe niż średnia cen obowiązująca na kołobrzeskich stacjach paliw: - Shell Polska Sp. z o.o. w Kołobrzegu, - PKN Orlen S.A. w Kołobrzegu. 9) Sprzedaż materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie w ten sposób, że Sprzedawca będzie wydawać ww. artykuły pracownikom Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu na podstawie okazanej karty drogowej lub za pomocą elektronicznych kart paliwowych uprawniających do dokonywania zakupów bezgotówkowych. 10) W przypadku korzystania z elektronicznych kart: 1/ Sprzedawca zobowiązany będzie do wystawienia: - Jednej karty, która wraz z imiennym upoważnieniem wystawionym przez Dyrektora ZDP w Kołobrzegu będzie uprawniała do zakupu materiałów eksploatacyjnych, określonych w rozdziale III, pkt. 3 SIWZ tj. II część zamówienia, w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 10 stycznia 2018 roku, - Gdy nastąpi awaria bądź utrata karty, Sprzedawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych i dostarczenia bezpłatnie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty zgłoszenia ww. zdarzeń drogą elektroniczną lub faksem 2/ Każdy zakup zostanie udokumentowany potwierdzeniem z terminala, 3/ Do każdej faktury sprzedawca załączy zestawianie zawierające co najmniej: - numer karty elektronicznej na którą dokonano zakupu, - nazwę miejscowości i datę transakcji na kartę elektroniczną, - nazwy zakupionych materiałów eksploatacyjnych - ilości i ceny zakupionych materiałów eksploatacyjnych - wartość netto i brutto zakupionych materiałów eksploatacyjnych. 4/ Faktura powinna zawierać informację o wysokości stałego upustu, jeżeli jest stosowany. 11) W przypadku zastosowania kart drogowych: 1/ Sprzedawca w karcie drogowej wpisywał będzie ilości pobranych artykułów, 2/ Pobranie materiałów eksploatacyjnych pracownik ZDP będzie kwitował Sprzedawcy własnoręcznym podpisem na druku „Magazyn wyda”, 3/ Podpisany i opieczętowany przez osoby wymienione w pkt. 1/ i 2/ druk „Magazyn wyda” będzie dokumentem upoważniającym Sprzedawcę do wystawienia faktury, 4/ Do każdej faktury sprzedawca załączy zestawienia zawierające co najmniej: - Datę poboru materiałów eksploatacyjnych, - Ilość i rodzaj pobranych materiałów eksploatacyjnych, - Pokwitowanie odbioru i datę, - Podpis wydającego, - Wartość netto i brutto zakupionych materiałów eksploatacyjnych. 5/ Faktura powinna zawierać informację o wysokości stałego upustu, jeżeli jest stosowany. 12) Rozliczenie za pobrane, oleje, smary, płyny eksploatacyjne, gaz w butlach odbywać się będzie nie częściej niż jeden raz w tygodniu. Sprzedawca wystawiać będzie fakturę VAT i dostarczać ją będzie zamawiającemu. 5. Koszty związane z obsługą elektronicznych kart paliwowych w okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 6. Do dnia wystawienia elektronicznych kart do bezgotówkowego tankowania, wydawanie paliwa i innych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie w oparciu o karty drogowe. 7. Zamówienie zostało podzielone na wyodrębnione 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia stanowi odrębną ofertą w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części Zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1 zamówienia Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp dotyczących: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał koncesję zezwalającą na obrót paliwem objętym przedmiotem zamówienia. Dla części 2 zamówienia Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp dotyczących: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 (dla części 1 zamówienia) oraz załącznik nr 6 (dla części 2 zamówienia) do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą musi być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach