Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3528810 , fax. 094 3528810
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
ul. Gryfitów 8 8
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3528810, fax. 094 3528810
REGON: 33098087900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
opis przedmiotu zamówienia: Zakup paliw płynnych, olejów i materiałów eksploatacyjnych wg specyfikacji podanej poniżej: 1.Benzyna Pb 95 - do 1000 l 2.Benzyna Pb 98 - do 4800 l 3.Olej napędowy - do 70 000 l 4.Gaz samochodowy - do 1000 l 5.Olej Lotos City (CLASSIC) lub równoważny - do 150 l 6.Olej Turdus lub równoważny - do 800 l 7.Olej Mobil lub równoważny - do 60 l 8.Olej Hipol HL 46 lub równoważny - do 520 l 9.Olej LUX lub równoważny - do 250 l 10.Olej Castrol lub równoważny- do 200 l 11.Olej ATF lub równoważny- do 400 l 12.Smar STP lub równoważny - do 280 kg 13.Płyn Petrygo lub równoważny - do 500 l 14.Płyn hamulcowy DOT -4 lub równoważny - do 50 l 15.Gaz w butlach 12 kg - do 360 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231520007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powinni posiadać koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zmówienie posiadają wymagane uprawnienia. W celu potwierdzenia powyższego wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Miejsce poboru paliwa, olejów i materiałów eksploatacyjnych musi znajdować się na obszarze miasta Kołobrzeg. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w specyfikacji, według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną